عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر میراث فرهنگی به جای اینکه وزارتخانه خود را اداره کند و مشکلات و چالش‌های وزارتخانه‌اش را حل کند گویی مسئولیت خود را این می‌داند که در همه امور کشور مربوط و نامربوط اظهارنظر کند.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا:حسین میرزایی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم اعمال تغییرات در کابینه دولت سیزدهم گفت: با توجه به گذشت بیش از یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، آرام آرام در بعضی از زمینه‌ها از جمله ترمیم کابینه می‌توان یک تصمیمات مدیریتی را اتخاذ کرد. منتها گاهی وقت‌ها با جوسازی‌های رسانه‌ای فردی را که خوب دارد کار می‌کند بد جلوه می‌دهند یا وزیری که عملکرد مطلوب ندارد را حمایت می‌کنند و خوب جلو می‌دهند.

 
بخش هایی از گفت و گوی میرزایی را در ادامه می خوانید:

*فارغ از این قضاوت‌های غیرمنصفانه‌ای که افراد انجام می‌دهند و بعضی وقت‌ها رسانه‌ها هم به آن دامن می‌زنند، انجام یک تغییراتی برای دولت نیاز است که گویا آغاز شده است.

 
*یکی از مصادیق این رفتارها و قضاوت‌ها به عقیده بنده وزیر راه و شهرسازی بود که حاشیه‌پردازی درباره بیماری ایشان بسیار صورت گرفت در حالیکه به آن صورت که گفته می‌شد، نیست.

*اما از سوی دیگر یک وزیری داریم مانند وزیر میراث فرهنگی به جای اینکه وزارتخانه خود را اداره کند و مشکلات و چالش‌های وزارتخانه‌اش را حل کند گویی مسئولیت خود را این می‌داند که در همه امور کشور مربوط و نامربوط اظهارنظر کند و حرف‌هایی را هم بزند که یک وقت‌هایی هم حرف‌های به نظر نادرست و شاذی را مطرح می‌کند.

*وزیر ورزش یکی دیگر از وزرایی است که عملکردش قابل دفاع نیست. بالاخره کسانی که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در صحنه‌های ملی جهانی حضور پیدا می‌کنند نمی‌توانند نسبت به پرچم جمهوری اسلامی بی‌توجهی کنند. در رشته‌های مختلف ورزشی اتفاقات نادرستی رقم خورد، باید با این‌ها برخورد انضباطی مطابق با آیین‌نامه‌های ورزشی انجام شود؛ کسی که به ۸۵ میلیون ایرانی احترام نمی‌گذارد، نماینده ایران نیست.

*حساب چند شخص را با یک جماعت یکی نکنید، حرف ما در مورد همه ورزشکاران عزیز کشورمان که در طول سال‌های طولانی افتخارات فراوان و بزرگی را آفریدند، نیست. جامعه ورزشی ما دوستدار انقلاب و دوستدار نظام هستند ما در بین این عزیزان مداح داریم. صحبت ما در مورد معدود افرادی بود که این افراد معدود آبروی جامعه کثیری را به مخاطره می‌اندازند.

*همه در برابر قانون یکسانند، اگر ما این زمینه تبعیض را فراهم کردیم، آن وقت گروه‌های مختلف برای خود با استدلال به دنبال تبعیض خواهند بود. همه در برابر قانون یکسانند از من که نماینده هستم تا شما که خبرنگار هستید تا استاد دانشگاه و کسی ورزشکار یا دانشجو است و همچنین عموم مردم، همه در برابر قانون برابرند. این باب را باز نکنیم که با هر قشر بخواهیم یک نوع ویژه‌ای برخورد صورت گیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code