رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
قیمت خرید روغن هیدرولیک پارس ، گریس Skf و لیتیوم

برای اطلاع از قیمت روغن هیدرولیک پارس ،گریس Skf و گریس لیتیوم با ما در تماس باشید

مشخص است که وجود روغن ها و گریس های صنعتی در صنعت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که بدون وجود آنها تقریبا هیچ امری در صنعت را نمیتوان انجام داد. 

هرچند که وجود روانکار ها تنها به صنایع محدود نشده و‌ در انواع خودرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. می توان وجود انواع روانکار های صنعتی و خودرویی را بسیار ضروری دانست چرا که از اصطکاک قطعات به یکدیگر جلوگیری کرده و موجب سهولت کار قطعات می شوند. این روانکار ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم. 

روغن هیدرولیک پارس:

روغن هیدرولیک از جمله روان کننده های صنعتی و‌ خودرویی محسوب می شود. دلیل اهمیت این روغن ایجاد روان کاری و واسطه ای برای انتقال قدرت و نیرو در سیستم های هیدرولیکی می باشد که امری بسیار قابل توجه است.

 روغن های هیدرولکی را می توان مایعی سیار معرفی نمود که موجب حرکت قطعات می شود. این روغن ها را می‌توان به طور کلی به دو دسته تقسیم کرد که عبارتند از روغن هیدرولیک سنتتیک و روغن نفتی. انواع این روغن ها که در برند های مختلفی تولید و عرضه می شوند در امری به خصوص کاربرد داشته و از ویژگی های گوناگونی برخوردارند. 

برای مثال روغن هیدرولیک پارس نمونه ای از انواع روغن های هیدرولیک هستند که به دلیل داشتن ویژگی های متعدد مورد توجه اکثریت واقع می شوند.در کنار موارد صنعتی، استفاده از این روغن ها در انواع خودرو ها به سهولت حرکت فرمان می انجامد و‌ نقش بزرگی در سیستم هیدرولیک خودرو دارد. 
دیگر موارد کاربرد این روغن ها را می توان در جرثقیل ها، پمپ ها و‌ جک ها مشاهده نمود.اگر در حین استفاده از این روغن ها شاهده تغییر رنگ روغن، کف کردن، بوی سوختگی و کاهش سطح روغن گشتید ، باید حتما به تعویض آنها بپردازید زیرا عدم تعویض به موقع این روغن ها مشکلاتی را پدید می آورد. فراموش نکنید که استفاده از این روغن باید به صورت خالص باشد و با روغن دیگری ترکیب نگردد. 

 در خصوص خرید این روغن ها حتما از اجناس و برند های معتبر و همچنین فروشگاه های قابل اعتمادی تهیه کنید. عدم کیفیت بالا در این روغن ها باعث می شود تا علاوه بر هدر رفتن هزینه هایتان با تخریب قطعات نیز مواجه شوید. 

گریس skf: 

شرکت اس کا اف که یک شرکت آلمانی بسیار معتبر است ، از سال های طولانی تا به امروز محصولات صنعتی را در بالاترین سطح کیفی تولید و در بازار جهانی به فروش می رساند. 
محصولات تولید شده از این شرکت از نظر کیفیت همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. به همین دلیل است که محبوبیت و شهرت آنها در سطح جهانی بوده و اکثر صنعتگران استفاده از محصولات این شرکت را ترجیح می دهند.
در کنار تولید قطعات صنعتی و‌ بلبرینگ ها، این شرکت دست به تولید انواع روانکار های صنعتی نظیر گریس و روغن ها زده است که *گریس skf* نمونه های بسیار پرکاربرد این محصولات می باشد. 
 روانکاری بی نظیری که این گریس در قطعات صنعتی ایجاد می کند سبب محبوبیت آنها گشته و به همین علت کاربرد این محصول در اکثر طیف های صنعتی به دلیل داشتن کیفیتی عالی دیده می شود. 
شما می‌ توانید با مراجعه به سایت ما از خرید این محصول به همراه اصالت کالا و قیمتی مناسب بهره مند گردید.

گریس لیتیوم: 

*گریس لیتیوم* نیز نمونه ای از انواع گسترده گریس ها می باشد که به صورت نیمه جامد یافت می شوند. این گریس ها را می توان گریس های چند منظوره معرفی نمود که در تمامی طیف های صنعتی قابل استفاده می باشند. 

این گریس ها از خواص بسیاری نظیر پایداری مکانیکی, طول عمر بالا, و مقاومت خوب در برابر آب و…  بهره مند هستند. 

گریس های لیتیومی در محدوده دمایی 20- تا 130+ درجه سانتی گراد نیز توانایی انجام کار دارند که از طرفی در برابر آب و شتستشو و همچنین اکسیداسیون از خود مقاومت نشان می دهند. 

پایه های تشکیل دهنده این گریس ها روغن معدنی با کیفیت و غلیظ کننده صابون لیتیوم  می باشد که دارای افزودنی های ضد سایش, ضد خوردگی و آنتی اکسیدان نیز هستند. 

تمامی ویژگی های ذکر شده گویای کیفیت عالی این محصول بوده که به همین سبب توجه اکثر صنعتگران را در انواع صنایع به خود جلب کرده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code