رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان و بخش سنگر از دو واحد تولیدی «پارس موکت» و « فیبر وینا» در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان و بخش سنگر از دو واحد تولیدی «پارس موکت» و « فیبر وینا» در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این دو واحد تولیدی دارای مشکلاتی چون تامین مواد اولیه و اعتبارات سرمایه در گردش هستند اظهار داشت: طی مکاتباتی که با مرجع تامین کننده مواد اولیه صورت گرفته قرار است مواد اولیه آنان به زودی تامین شود وحسب دستور ریاست  کل دادگستری استان  برای تامین اعتبار سرمایه در گردش نیز قرار است نشستی به زودی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تشکیل شود تا تسهیلات بانکی مناسبی به آنان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه این دو واحد تولیدی دارای مشکلات زیست محیطی نیز بوده اند و به دلیل پساب و فاضلاب این شرکت ها و به شکایت سازمان محیط زیست برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است تصریح کرد: پس از تذکراتی که توسط دادستانی به این شرکت ها داده شد و در طی فرایند رسیدگی پرونده، هر دو واحد اقدام به ساخت تصفیه خانه نموده اند که اکنون تکمیل شده و در مرحله بهره برداری است.

آقایی در پایان خاطر نشان کرد با دستور رییس کل دادگستری استان مقرر شد شعبه حل اختلاف ویژه صنعت جهت حل مشکلات بخش های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی رشت تاسیس گردد.