۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۶:۳۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

عضو کمیسیون آموزش از جزئیات طرح ممنوع‌الخروجی دانشجویان با هدف تشدید مجازات‌ها اظهار بی‌ اطلاعی کرده و مطرح کردن آن در فضای کنونی را بی‌سلیقگی دانست.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا:مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش، در رابطه با مطرح شدن تهیه طرحی با هدف تشدید مجازات‌ها برای دانشجویان از جمله ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله، گفت: من چنین طرحی را ندیده‌ام، معمولا طرح برای امضاء باید روی سامانه بارگزاری شود، بعد به کمیسیون بیاید و من چنین طرحی در مسیر طی این مراحل ندیده‌ام.

 مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* اگر طرح در سامانه بارگزاری شود، نمایندگان قادر خواهند بود از طریق تبلت آن را امضاء کنند و امضاء به صورت دستی نیست اما من چنین طرحی را ندیده‌ام.

 
*به‌نظر من قوانین و مقررات موجود در دانشگاه‌ها گویاست و کفایت می‌کند، به هر‌حال دانشگاه ضوابط و هدفگذاری خودش را دارد، قشر فرهیخته ما در دانشگاه‌ها هستند. همین مقررات و قوانینی که اکنون در بحث مباحث انضباطی دانشگاه‌ها وجود دارد، کفایت می‌کند. سال‌های سال دانشگاه‌های ما با همین قوانین اداره شده‌اند و مشکل خاصی هم پیش نیامده است. لذا اینطور نیست که احساس کنیم باید قوانین تشدید شود.

*بعید می‌دانم همچین چیزی باشد و اگر هم باشد به‌نظرم در فضای کنونی مطرح کردن برخی موضوعات بی‌سلیقگی است.

*بعید می‌دانم چنین مساله‌ای مطرح باشد اما اگر جدی شود، علی‌القاعده باید به کمیسیون آموزش بیاید اما تاکنون چنین چیزی را ندیدم، طرح باید به هیات رئیسه برود و ارجاع شود به کمیسیون در واقع به این آسانی نیست.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code