۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۱:۴۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان با هدف بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان از بعد از ظهر دوشنبه ۲۳ آبان در تالار مرکزی رشت افتتاح شد.

این همایش با موضوعات معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان، برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری گردشگری و بررسی مشکلات این حوزه و ارائه مشاوره‌های لازم آغاز به کار کرده و تا ۲۶ آبان‌ماه میزبان علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بحث گردشگری بوده است.

در این همایش با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اسدالله عباسی استاندار گیلان از شهردار رضوانشهر به عنوان شهردار نمونه کشور تقدیر شد.

رضا رسولی، شهردار رضوانشهر که در مدت ۱۱ ماه از روی کار آمدنش در این عرصه توانسته است با روحیه و کار جهادی، کارنامه مثبتی از خود به جای بگذارد، لقب شهردار نمونه کشور را از آن خود کرد.

رسولی که رضوانشهر را شهر بهشت می‌داند، گفت: رضوانشهر شهری منحصر به فرد در ایران است زیرا کمتر می.توان تمامی موهبت های الهی را در یک شهر مشاهده کرد. رضوانشهر دارای دریا، جنگل، طبیعت بکر و حتی زندگی عشایری در برخی از نقاط است.

رضا رسولی با اشاره به آینده توسعه گردشگری در شهر رضوانشهر گفت: توسه گردشگری به دو بخش نرم افزاری و زیر ساختی تقسیم خواهد شد که در قسمت زیر ساخت شهر بهشت از منابعی چون بازار هفتگی و فرهنگ به خصوص خود برخوردار است که می توان آن‌ را در اختیار تمامی هموطنان قرار دارد و در بخش نرم افزاری که شامل زیبا سازی شهری و برندینگ در شهر بهشت است تمامی پروژه‌ها به ستاد توسعه گردشگری ارائه شده و مورد توجه قرار گرفته است.