۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۰۹:۵۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی معاونین آموزشی، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی و تعدادی از مدیران ستادی از چندین طرح در دست احداث آموزشی و عمرانی واقع در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت بازدید کرد.

گیل خبر/ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، صبح امروز دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی معاونین آموزشی، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی و همچنین تعدادی از مدیران ستادی و کارشناسان، از مراکز آموزشی و طرح های توسعه مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت بازدید کرد.


دکتر بالو در ابتدای حضور در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت، بر ضرورت احداث ابنیه لازم و اقدامات ترافیکی جهت حفظ و ارتقای ایمنی تردد به مجتمع دانشگاهی رشت تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بروز حوادث ترافیکی متعدد در محور مواصلاتی منتهی به مجتمع دانشگاهی لاکان، اظهار کرد: دانشگاه محل اجتماع نخبگان و سرمایه های ملی است و حفظ امنیت و جان فعالان آن از ضروریات است.

دکتر بالو همچنین از ساختمان در دست احداث دانشکده پزشکی سایت لاکان بازدید و بر ضرورت اصلاح نقشه‌ها و طرح ها جهت جانمایی و استقرار دانشکده بهداشت و پیراپزشکی نیز تاکید کرد‌.

وی با اشاره به نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی گیلان به فضای فیزیکی لازم جهت استقرار دانشکده های علوم پزشکی، گفت: در تکمیل و اصلاح طرح‌ها باید ضمن تأمین فضا، منظر و سیمای طبیعی منطقه نیز حفظ شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از مرکز در دست احداث بنیاد علم و دانش و پژوهشکده جامع سرطان پروفسور سمیعی مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت بازدید کرد.

دکتر بالو همچنین در محل احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی پروفسور سمیعی نیز حضور یافت و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح ملی که وزارت راه و شهرسازی مجری آن است نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به کمبود حداقل یک هزار تخت بیمارستانی در رشت، تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این طرح عام‌المنفعه می‌تواند تا حدودی کمبود مرکز استان را به تخت درمانی، جبران کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در دانشکده دندانپزشکی مستقر در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان نیز حضور یافت و از بخش‌های مختلف این دانشکده از جمله بخش ترمیمی و تخصصی بازدید و ضمن بررسی مسائل آموزشی دانشجویان ، نحوه خدمات دندانپزشکی ارایه شده به دریافت‌کنندگان را نیز مورد بررسی و پایش قرار دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از سایت جامع آزمون مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت نیز بازدید کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code