۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۹:۴۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که متنی را دریافت کرده است مبنی بر اینکه تروییکای اروپایی، آمریکا و آژانس پیش نویس قطعنامه ای را برای نشست شورای حکام این نهاد آماده کرده اندمتن مذکور پیرامون توضیحات «فوری و اساسی» ایران در مورد ذرات اورانیوم یافت شده ادعایی در تاسیسات هسته ای این کشور است.

گیل خبر/ به گزارش مهر،یک خبرگزاری غربی مدعی است به پیش نویس قطعنامه ای دست یافته است که در آن تروییکای اروپایی، آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار توضیح ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی هستند.

خبرگزاری رویترز امروز جمعه اعلام کرد که متنی را دریافت کرده است مبنی بر اینکه تروییکای اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه)، آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس قطعنامه ای را برای نشست شورای حکام این نهاد آماده کرده اند.

خبرگزاری رویترز ادعا کرد که متن مذکور پیش نویس قطعنامه ای پیرامون توضیحات «فوری و اساسی» ایران در مورد ذرات اورانیوم یافت شده ادعایی در تاسیسات هسته ای این کشور است.

در بخشی از متن پیش نویس قطعنامه مورد ادعای این خبرگزاری در این خصوص آمده است: (شورای حکام) تصمیم دارد تا به ایران بگوید که ضروری و فوری است… که تهران به انجام تعهدات قانونی خود عمل کند و اقدامات زیر را بدون تأخیر انجام دهد.

رویترز در این باره ادعا کرد که این متن امروز و پیش از نشست هفته آینده شورای حکام آژانس برای ۳۵ عضو این شورا ارسال شده است