در بازدید رئیس کل دادگستری گیلان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از تونل آزادراه رشت-قزوین صورت گرفت؛
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۲:۱۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
photo ٢٠٢٢ ١١ ٠٧ ١٥ ٣٤ ٥٧

گیل خبر/ صبح روز گذشته، دوشنبه ۱۶ آبان ماه، حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان به همراه مهندس کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی، از تونل در حال احداث آزادراه رشت-قزوین در محدوده رودبار بازدید کردند.

این بازدید به منظور پیگیری و تسریع در اتمام پروژه و رسیدگی به مطالبات کارگران انجام شد.

مهندس مسعود کاظمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این بازدید گفت: امروز به اتفاق رئیس کل دادگستری استان و برخی از مسئولان و مدیران ارشد، از این پروژه بازدید میدانی انجام گرفت.

کاظمی افزود: با تاکیدات استاندار محترم، پیگیری بحث پرداخت معوقات و مطالبات کارگری که از دغدغه های اصلی استانداری است و همچنین وضعیت خطرآفرینی که احتمال دارد این پروژه داشته باشد، در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: با توجه به تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که دولت برای این پروژه منظور کرده است، پیمانکار مکلف شد تا هرچه سریع تر مطالبات و حقوق و دستمزد پرسنل زحمتکش و عوامل کارگاهی پیمانکاران پروژه که جزو اولویت‌های دستگاه قضایی و مسئولین استان است، پرداخت شود و این پروژه فعالیت خود را آغاز کند. با توجه به این که مطالبات پیمانکار نیز در حال پرداخت است، انشالله با کمک همدیگر، دغدغه های مسئولان و مردم در ارتباط با این پروژه مرتفع شود.