در شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد:
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۲۲:۰۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

با حضور محمدعلی ویشکاهی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری گیلان همایش آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.

گیل خبر/ در این همایش محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه برق در همه بخش های کشور، اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در این حوزه به منظور پیشگیری از بحران و آسیب نقش حیاتی دارد.

وی ضمن تشریح تهدیدات و آسیب پذیری های حوزه صنعت برق، به مصون سازی ، ارتقاء تاب آوری و تداوم کارکردهای در این حضوره تاکید کرد و افزود: حفاظت و پایداری صنعت برق یکی از مهم ترین موضوعات و اولویت پدافند غیرعامل است.

همچنین در این همایش محمدعلی ویشکاهی گفت: پدافند غیر عامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که به کارگیری جنگ افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات حیاتی و حساس نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارت و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق و انرژی خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های این حوزه شد و گفت: این برنامه ها باید در قالب اضطراری ، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در این صنعت اجرایی شود.

شهرام فلاح رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در  سطح این شرکت ، توجه ویژه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در این  صنعت را امری ضروری دانست  و بر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن برنامه های ارایه شده از طرف سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گفتنی است جمعی از معاونین ، مدیران ستادی و امورهای بهره برداری در این همایش حضور داشتند و طی آن قاسمی مدرس حوزه پدافند غیرعامل به ارائه و تدریس در خصوص نقش و جایگاه پدافند غیرعامل پرداخت.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code