مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۲۱:۰۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

نشست کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات لازم جهت گذر از پیک زمستان ۱۴۰۱ برگزار شد.

گیل خبر/در ابتدای این نشست مهدیزاده اظهار داشت: گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ منوط به تلاش، همدلی و همگرایی تمامی مشترکین در کل استان بوده است و امیدواریم با توجه به تجربه این وفاق ارزشمند بتوانیم در حل مشکلات صنعت برق گیلان و جلب رضایت مردم، موفق و سربلند باشیم و زمستان پیش رو با کمترین مشکل سپری کنیم.

وی تاکید کرد: هر زمان و مکانی که مردم و مشترکین در حوزه برق آسیب ببینند، خط قرمز ما در در شرکت توزیع نیروی برق گیلان است و ملزم به جلب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین با وجود تمامی سختی ها و موانع هستیم و این مهم صرفا با برنامه ریزی دقیق و مدون حاصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد: سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم و با جدیت در سطح شرکت پیگیری شود تا با کمترین مشکل زمستان و فصل سرد پیش رو را پشت سر بگذاریم.

محمد تقی مهدیزاده  با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات در جهت تامین آسایش و رفاه مردم و مشترکین است افزود: راهکارهای خلاقانه و نوآوری در راستای گذر از پیک باید مورد ارائه و اقدام قرار گیرد تا بتوانیم علاوه بر راهبردهای موجود از ظرفیت های جدید برای حل مشکلات استفاده کنیم.

وی در همین راستا اضافه کرد : در کنار طرح‌های توسعه نیروگاهی و افزایش تولید که وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه دنبال میکنند موضوع مدیریت مصرف برق در بخش توزیع برای افزایش راندمان و افزایش بهره‌وری صنعت برق استان بسیار ضروری و اثر بخش خواهد بود و برای تحقق اهداف مدیریت مصرف انرژی می‌بایست از آخرین فناوری‌ها و افزارهای روزآمد بهره بگیریم.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از تدوین و پیش بینی یک برنامه جامع و کاربردی از سوی وزارت نیرو برای پیک تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این برنامه ۱۴۰ برنامه سیاست‌گذارانه و اقدامی دارد که بخشی از این اقدامات در بخش مدیریت مصرف است و طرح‌هایی برای آن تعریف شده است که اینشرکت و تمامی شرکت های توزیع برق ملزم به اجرا و پیاده سازی آنها می باشند.

مهدیزاده درپایان گفت: شایسته است تمامی همکاران خدوم از هم اکنون بصورت شبانه روزی پای کار باشند تا بتوانیم با اجرای دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت توانیر به گذر موفق از پیک زمستان سال جاری و ایجاد آمادگی لازم و شایسته برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۲ کمک شایانی کنیم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code