محمد تقی مهدیزاده با حضور در برنامه تلویزیونی صبح تازه خبر داد:
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۲:۲۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «صبح تازه» حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هموطنان در این واقعه دردناک را تسلیت گفت و به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام در حوزه توزیع برق در سطح استان پرداخت.

گیل خبر/وی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل گفت : مقاوم سازی،تاب آوری و آمادگی ذهنی و عملی نیروهای عملیاتی، لازم و ملزوم یکدیگر هستند و هرگونه کاستی و نقص در هریک از موارد فوق یقیناً مشکلاتی را موجب خواهد شد، لذا اینشرکت با اجرای برنامه های آموزشی مدون و مانورهای تخصصی در ادوار مختلف جهت آمادگی و روزآمد سازی سطح کمی و کیفی آموزشی در سطح مهارتی تیم های درگیر با مبحث بحران و مدیریت بحران به کمک شبیه سازی بحران های احتمالی برای نیروهای عملیاتی بر اساس مختصات بومی استان گیلان و استانداردهای فنی مدیریت بحران در حوادث طبیعی و غیر طبیعی اقدام کرده است.

مهدی زاده اظهار داشت : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با سطح بندی عملیات اجرائی خود در سه بخش ناحیه ای، منطقه ای و استانی پیشاپیش به استقبال فصل سرد و شرایط خاص آب و هوایی پیش رو خواهد رفت و در این راستا به زودی طرح جامع و بزرگی در منطقه سراوان شهرستان رشت به بهره برداری خواهد رسید که در آن بیش از 10 کیلومتر از شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: هرگاه سخن از مقاوم سازی شبکه می شود مقصود این است که استحکام فیزیکی و مکانیکی شبکه افزایش یابد و آسیب پذیری انواع تجهیزات فنی بکارگرفته شده درشبکه توزیع برق کاهش قابل توجهی یابد.

وی اذعان داشت : در این راستا در سال جاری بیش از 2000 پایه فرسوده تعویض و نوسازی شد و قریب به 600 کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

محمد تقی مهدیزاده گفت: از مزایای اصلی استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی برق، کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیباسازی شهری و روستائی و کاهش میزان استفاده‌های غیر مجاز از برق اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در انتها اضافه کرد: با عنایت به شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی استان گیلان در فصل سرد که همراه با بارش های سنگین برف همراه خواهد بود تسریع در اجرای عملیات تاب آوری و مقاوم سازی شبکه با لحاظ به اعتبارات مورد نیاز و محدودیت های مالی موجود در سطح استان ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code