۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۲۲:۰۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

در دیدار مهندس ابراهیم نجفی – نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم ارتقای سطح بهداشت و درمان استان گیلان تاکید شد.

گیل خبر/ در این نشست، مهندس ابراهیم نجفی – نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری پروژه‌های درمانی این شهرستان، اظهار داشت: در زمان وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع ساخت بیمارستان‌های محلی مطرح و بر لزوم ساخت و اجرای آن تاکید شده بود.

نماینده شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضوع نقشه کشی و محاسبات بیمارستان بندرکیاشهر انجام شده و برآورد هزینه آن نیز پیش از برگزاری مناقصات صورت خواهد پذیرفت.

مهندس نجفی در ادامه با اشاره به پروژه ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی آستانه‌اشرفیه، گفت: زمین این بیمارستان نیز در حال حاضر بررسی و جانمایی شده و به زودی روند دریافت مجوزهای لازم برای ساخت آن به پایان خواهد رسید.

وی با برشمردن کمبودها و نواقص بهداشتی و درمانی شهرستان آستانه‌اشرفیه تاکید کرد: می‌بایست در ارتقای امکانات زیرساختی و تجهیزاتی این حوزه تسریع شود.

در ادامه جلسه دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه درک بسیار خوبی از شرایط وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از شهرستان‌های بزرگ، دارای جمعیت شناور و قابل توجه در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه باید با سرعت بالا در روند پیشرفت و ارتقای سطح درمان استان و بخصوص شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام شود، گفت: اقدامات لازم جهت افزایش سطح کیفی و کمی بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه بر اساس قوانین وزارت بهداشت، انجام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با تاکید بر تسریع در انجام اقدامات لازم جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت افزایش سطح کیفی بهداشت و درمان استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در این نشست، دکتر منوچهر جمالی - مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code