۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۹:۱۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که این معوقه را از آبان تا پایان اسفند ماه به صورت ماهانه پرداخت کنیم.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا، از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی افزود: حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح مطابق شهریور ماه و با اعمال افزایش ۳۸ درصد به علاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: با تأکیدات ویژه رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول ریاست جمهوری، موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، براساس مصوبه وزرای عضو هیأت‌امنای تأمین‌اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریور ماه این عزیزان را با اعمال افزایش ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم.

موسوی خاطرنشان کرد: در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد و پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم و معوقات بازنشستگان از آبان ماه همراه با حقوق این عزیزان پرداخت می‌شود.

وی افزود: دیروز هم جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی برگزار شد و از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم که دستور موکد داشتند که پرداخت دیون دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی تسریع شود به نحوی که ما تعهداتمان را در اسرع وقت انجام دهیم.