۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور مدیرکل حراست استانداری گیلان برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت - سید امیر حسین علوی شهردار رشت عصر روز گذشته چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ در مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری که با حضور لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: از همه مدیرانی که در جهت جذب اعتبارات شهرداری در حوزه‌های مختلف و وصول مطالبات تلاش کرده‌اند، قدردانی میکنم و تاکید دارم که این تلاشها همچنان استمرار یابد.

 

شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات مدیران مجموعه شهرداری به ویژه هاجر خرمدل مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت که با بازنشستگی همراه بود، گفت: با زحمات ایشان ووصول مطالبات‌مان از آموزش و پرورش برای اولین بار بودجه شهرداری رشت محقق شد و انتظار داریم همین روند در سایر حوزه‌های شهرداری هم رقم بخورد.

لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری گیلان نیز در این جلسه اذعان کرد: پست‌ها و مسئولیتها فرصتی برای ارائه خدمت به مردم است، بنابراین باید از این فرصتها جهت بهتر شدن عملکردمان استفاده کنیم و همواره وجدان خود را در نظر بگیریم.

 

مدیرکل حراست استانداری گیلان اضافه کرد: از خدمات ارزنده و ارزشمند آقای نعمت‌پور در حوزه حراست شهرداری که طی این مدت با وسواس خاصی پیگیر امورات محوله بودند، تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم آقای رحمتی مدیر حراست جدید هم در حوزه صیانت از سرمایه‌های موجود و قوانین و دستورالعملها عملکرد خوبی داشته باشند.

 

گفتنی است، در این مراسم اسماعیل رحمتی به عنوان رئیس حراست، مجید پورجعفری به عنوان رئیس بازرسی و محمد نعمت پور به عنوان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت معارفه و منصوب شدند.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه لیلا عزیزی نیز به عنوان مدیر جدید تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت منصوب و از تلاش امید آقاجانپور و زحمات ۳۰ ساله هاجر خرم‌دل که به درجه بازنشستگی نائل آمد، با لوح تقدیر و هدیه قدردانی بعمل آمد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری رشت

نظر شما:

security code