۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۹:۲۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ پیشنهاد تیم امید را نمی‌پذیرد. او با چشمانی اشکبار گفت «مرا همین‌طور کنار بگذارند، بهتر است!»

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛‌ حمید استیلی، سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال دیشب در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره پیشنهاد تیم امید به دراگان اسکوچیچ، گفت: اسکوچیچ را چند روز پیش خواستند و پیشنهاد تیم امید را دادند، اسکوچیچ با چشمانی اشکبار به من گفت که من را همین طور کنار بگذارند بهتر از این است که چنین پیشنهادی به من بدهند، خیلی از این مسئله ناراحت بود.

استیلی افزود: علاوه بر این سرمربی تیم امید، مهدوی‌کیا است، اول تکلیف مهدوی‌کیا که مربی کوچکی نیست را مشخص کنید و اگر فدراسیون، او را نمی خواهد با همدیگر بنشینند و بگویند قرارداد شما به پایان رسیده و قطع همکاری کنند، بعد از آن به اسکوچیچ پیشنهاد تیم امید را بدهند.

سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه چنین پیشنهادی توهین به اسکوچیچ است، اظهار داشت: اسکوچیچ مربی تیم ملی بود و بهترین نتایج را گرفته است اما اگر او را نمی‌خواهید شجاعانه او را کنار بگذارید. این حق هر فدراسیونی است. بنشینند با اسکوچیچ صحبت کنند و بگویند شما را نمی‌خواهیم و خیلی جوانمردانه قطع همکاری کنند.

استیلی تاکید کرد: اسکوچیچ اصلا این پیشنهاد را قبول نمی‌کند و پیشنهاد تیم امید را توهین می‌داند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code