هفته چهارم لیگ برتر؛
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۲۱:۰۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ملوان بندر انزلی میزبان ذوب آهن اصفهان بود،در این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گیل خبر/به گزارش ورزش سه،تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که پس از قهرمانی در لیگ یک و راهیابی به لیگ برتر هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و تنها یک مساوی داشته و دو شکست را تجربه کرده است، امروز در نخستین دیدار که میزبان هواداران خودی است، به مصاف ذوب‌آهن رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

تک گل ملوان را مهدی مومنی در دقیقه 53 به ثمر رساند.

ترکیب ملوان انزلی:
ایمان صادقی، مجید عیدی، سعید کریمی، مصطفی نائیج پور، پدرام قاضی پور،میلاد شعبانلو (۴۶- مهدی مومنی)، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمینی، میلاد جهانی (۷۰- محمد قادری)، مهران احمدی (۷۰- اکبر ایمانی)، سجاد بازگیر (۸۲- پرهام صیاد)

شرح گل:

ملوان صفر - ذوب‌آهن ۱ (آرمان قاسمی - دقیقه ۳۹): پس از اعلام پنالتی روی سلیمانی مهاجم ذوب‌آهن، آرمان قاسمی پشت توپ ایستاد و موفق شد با فریب ایمان صادقی، دروازه حریف را باز کند.
ملوان ۱- ذوب آهن ۱ (مهدی مومنی - دقیقه ۵۳): ارسال توپ از جناح چپ روی دروازه ملوان در حالی که مدافعان ذوب‌آهن از زدن ضربه سر ناکام ماندند، با ضربه سر مهدی مومنی وارد دروازه ذوب‌آهن شد.

درحاشیه بازی:
* در دقیقه 10 صحنه مشکوک به خطا پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن را علی بای خطا اعلام نکرد، اما کمک داور دوم پرچم زد تا یک خطا به سود ملوان گرفته شود.
* تماشاگران ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند. آنها در دیدار با استقلال از تماشای بازی محروم بودند.
* شور و حال خاصی در ورزشگاه قایقران با تشویق تماشاگران ملوان به وجود آمده است.
* مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 16 جای خود را به محمدعلی فرامرزی داد.
* سجاد بازگیر دو‌ گله، گلزن ترین بازیکن ملوان تا به اینجا کار بوده است.
* برخورد ایمان صادقی با بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه پنالتی گرفته شد که این صحنه به شدت مورد اعتراض بازیکنان ملوان قرار گرفت.
* ایمان صادقی یک کارت زرد از علی بای داور بازی گرفت.
* مازیار زارع پس از اعلام پنالتی تیمش را بیرون کشید و برای حدود پنج دقیقه زمان بازی پس از اعلام پنالتی تلف شد.
* پرتاب اشیا از سوی هواداران ملوان باعث شد تا داور بازی را متوقف کند.
* پژمان نوری از کنار زمین اخراج شده است.
* داور هشت دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفت که یک رکورد در لیگ ایران محسوب می‌شود.