فرمانده سپاه قدس گیلان:
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۶:۰۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

 گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس با بیان اینکه شهدا با خون پاک خود در تاریخ جهان اسلام جاودان شدند، اظهار کرد:  امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم، زیرا شهدا  با نثار خون خود به انقلاب اسلامی، امنیت و عظمت کشورمان را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره وجود بیش از ۱۴ هزار شهدای کارگر در کشور گفت: قشر کارگر یکی از اقشار زحمتکش در جامعه هستند که با نثار خون در دورانت دفاع مقدس بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش کارگر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و گفت:  اهمیت نقش کارگر در اقتصاد کشور، بر کسی پوشیده نیست زیرا بیش از ۹ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر محور اقتصادی انتخاب می‌کنند که گواه بر همین مطلب است.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به نقش کارگران در توسعه محورهای اقتصاد در جامعه بیان کرد:
اشتغال بر محور کارگری یکی از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی است و از همین رو تمامی سیاستمداران ، اقتصاددانان و صاحب نظرانی که طالب پیشرفت باشند اهتمام ویژه به نقش کارگران باید داشته باشند.

وی با بیان اینکه در صورت اهتمام به نقش کارگران و تأمین امنیت شغلی آنان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز برطرف می‌شود، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در میان قشر کارگر نداشتن امنیت شغلی مناسب است، لذا سپاه قدس گیلان با تمام ظرفیت خود در تمامی عرصه‌ها از قشر کارگر حمایت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه توجه به قشر کارگر باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، اظهار کرد:در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده است، امیدواریم با اهتمام و تلاش جهادی فرماندهان و رزمندگان جبهه اقتصادی، و حمایت واقعی از بخش صنایع کوچک، شاهد پیشرفت اقتصادی و اعتلای بیش از پیش کشور عزیز اسلامی مان در رونق تولید، خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

اله بداشتی با تأکید بر لزوم توجه به صنایع کوچک در کشور و به ویژه استان گیلان گفت:  در کشور بخش زیادی از صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط در بر می‌گیرد زیرا صنایع کوچک نقش بسزایی در توسعه اقتصاد کشور و بحث اشتغال‌زایی دارد.

وی نقش حمایت از کارآفرینان را یکی از اهداف دولت و بسیج کارگری در کشور دانست و افزود: بدون شک حمایت از کارفرمایان و کارآفرینان شاغل در صنایع و بنگاه‌های کوچک اقتصادی سبب خواهد شد تا به تحقق اقتصاد مقاومتی و عدالت اجتماعی نزدیک‌تر شویم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با ابراز تأسف از تعطیلی و نیمه تعطیل بودن برخی از کارخانجات بزرگ تولیدی در استان گیلان بیان کرد: از جمله معضلات و نقطه کانونی مشکلات بنگاه های کوچک می توان به  تامین منابع مالی این واحدهای صنعتی، برخی قوانین دست و پا گیر، عدم ثبات اقتصادی، عدم دستاوری به تکنولوژی‌های روز و هزینه‌های بالای آن‌ها، عدم دسترسی به بازارهای صادراتی است که در این خصوص دولت در کشور و استان گیلان اقداماتی را اتخاذ کرده است.

به گفته بداشتی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در مسیر توسعه تولید، تحولی با عزمی مستحکم  و استوار در کمک به رفع موانع تولید صنایع کوچک گام برداشته و این مسیر ادامه‌دار است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code