جمهوری اسلامی در گام نخست انقلاب اسلامی موفق بوده است ولی در برخی از حوزه ها مثل عدالت اجتماعی با ضعف هایی مواجه می باشد

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت در سالن اجتماعات مجمنع آیت‌الله بهجت با بیان اینکه امام‌ راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک نظام جدید در جهان بین‌الملل ایجاد کرده است، اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین شعارهای امام راحل(ره) در راستای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و ستم بوده و با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام سلطه گریز را در جهان نشان داد.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با مردم ایران ک نظام جمهوری اسلامی گفت: در دوران پهلوی در ایران ۶۰ هزار مستشار آمریکایی وجود داشته است و به نوعی که مردم ایران حق اعتراض به هیچ نیروی آمریکایی را نداشته است ولی امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب تمام برنامه‌های استکبار در این کشور را از بین برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از برنامه‌های دشمن به منظور سرنگونی انقلاب اسلامی را ترور مسوولان عالی رتبه جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ دانست و بیان کرد: آمریکا از طریق تشکیل گروهک‌های تروریستی در اکثر نقاط کشور و با ساماندهی منافقین برخی از مسئولان عالی رتبه جمهوری اسلامی را ترور کرد ولی امام خمینی (ره) فرمود نیروهای من در گهواره و مدارس هستند.

عبدالله‌پور با اشاره به وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز در جمهوری اسلامی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی به نقش دانش آموز و دانشجویان بسیار توجه شده‌ است که این امر نشان دهنده نقش ویژه این قشر از جامعه در دوران دفاع مقدس و پس از آن است لذا تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در گام نخست انقلاب اسلامی با موفقیت‌های زیادی مواجه شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در گام نخست انقلاب اسلامی موفق بوده است ولی در برخی از حوزه‌ها مثل عدالت اجتماعی با ضعف‌هایی مواجه می‌باشد که باید به آن توجه شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش جوانان و به ویژه بانوان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اکنون بخش اعظمی  از جمعیت دانشجو و دانش آموز در جمهوری اسلامی را بانوان تشکیل می‌دهند.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در عرصه علم و فناوری با پیشرفت بسیار زیادی مواجه بوده است، بیان کرد: استکبار سعی دارد تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد به این منظور مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به اجرای عملی جهاد تبیین توسط رسانه، دانش آموزان و دانشجویان تاکید دارد.

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی را مستقل بودن این کشور برشمرد و تصریح کرد: مستقل بودن و توجه به ظرفیت بالقوه جوانان و نخبگان از جمله مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی است و همین امر سبب شد تا استکبار از تمام امکانات خود برای سرنگونی ایران تلاش کند ولی همواره با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ۴۱ بار از کلمه جوانان و نوجوانان استفاده کرده است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری به نقش نوجوانان و جوانان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید دارند به این منظور استکبار و آمریکا سعی دارد با نفوذ فرهنگی بر روی نسل جدید تاثیر بگذارد.

عبدالله‌پور با اشاره به نقش بسیج در مبارزه با استکبار و سرنگونی برنامه دشمن افزود: بسیج با لشکر ۲۰ میلیونی خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن تمامی‌ برنامه‌های دشمن در طول ۴۴ سال گذشته را سرنگون کرده‌اند.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج در جمهوری اسلامی بیان کرد: اطاعت از پروردگار، احترام به پدر و مادر، مطیع ولی فقیه بودن و اخلاص در کارها از جمعه مهم‌ترین ویژگی بسیجیان در کشور است.

رئیس سازمان  بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی یک گنجینه است زیرا این قشر از جامعه آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سرهنگ حبیب‌زاده با اشاره به نقش بسیج به ویژه بسیج دانش آموزی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:  اندیشه بسیج یک تفکر به عالم بی نهایت و به نوعی حرکت به سوی آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تاثیرگذاری بسیج در حل بسیاری از بحران‌ها در کشور بیان کرد: در ۴۴ سال گذشته بسیج در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال دارد و در این بین بسیج دانش آموزی این آیندگان اداره کشور نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code