۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۰۱:۱۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اپل علاوه بر رونمایی از سری آیفون ۱۴، از چند محصول دیگر خود نیز رونمایی می‎کند.

گیل خبر/ به نقل از باشگاه خبرنگاران،شرکت آمریکایی اپل که از غول‌های فناوری در تولید تلفن همراه به شمار می‌رود، در بیانیه‌ای مطبوعاتی از زمان رونمایی از تلفن جدید حود موسم به «آیفون ۱۴» و شماری دیگر از محصولات الکترونیکی خبر داد.

شرکت اپل در دعوتنامه‌ای که برای خبرنگاران روز چهارشنبه ارسال کرد، زمان معرفی محصولات جدید خود که شاخص‌ترین آن‌ها «آیفون ۱۴» است را در خلال نشستی عنوان کرد که در مقر این شرکت در ایالت کالیفرنیا در «هفتم سپتامبر» برگزار می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است اپل ۴ مدل جدید از آیفون ۱۴ را با ابعاد «۶.۱ اینچ» و «۶.۷ اینچ» و احتمالا با نام تجاری «Plus» و یا «Max»، علاوه بر «آیفون ۱۴ پرو» با اندازه ۶.۱ اینچ و ۶.۷ پرومکس رونمایی خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود این غول فناوری در خلال این نشست، سه نوع از ساعت‌های «اپل واچ» و نیز دستگاه‌های مک و «آی پد» را رونمایی کند. این دعوتنامه که دارای آرم «Far Out» (به معنای متمایز) است، برای نخستین بار از زمان همه گیری کرونا، برای شرکت به شکل حضوری ترتیب داده شده است.

این مراسم قرار است در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (برابر با ۱۷:۰۰ به وقت گرینویچ) برگزار خواهد شد. شرکت اپل تصمیم دارد در ادامه سیاستی که از زمان آغاز همه گیری کرونا در حدود دو سال و نیم پیش آن را کلید زد، این مراسم را به شکل اینترنتی نیز پخش کند.

گفتنی است در ماه مه، خبرگزاری بلومبرگ فاش کرده بود شرکت اپل تصمیم دارد تا ویژگی «نمایشگر همیشه روشن» (always-on display) را به صفحه نمایش‌های آیفون پرو و آیفون پرومکس اضافه کند تا شبیه ساعت‌هایی باشند که این شرکت به تازگی تولید کرده است. طبق اعلام بلومبرگ، این ویژگی مشابه آنچه در اپل واچ‌هایی که از نسل پنجم شروع می‌شوند، خواهند بود. حالت «نمایشگر همیشه روشن» بدین معنی است گوشی آیفون در زمانی نیز که استفاده نمی‌شود، می‌تواند اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ و نوتیفیکشین‌ها را نمایش دهد.

همچنین برای حفظ میزان باتری، شرکت اپل تصمیم دارد تا از صفحه‌های نمایش اختصاصی به مانند آنچه که در ساعت‌های خود از آن استفاده می‌کند، استفاده کند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اپل

نظر شما:

security code