۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۸:۰۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تا هفته دولت سالجاری را ارائه کرد.

گیل خبر/ مهدیزاده خاطرنشان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان سرعت بیش از پیش پیدا کرد و در این زمینه گام های بزرگ و موثری برداشته شد.

وی گفت:  با تلاش کارکنان ساعی این شرکت و به رغم تنگناهای مالی موجود دراین یکسال بیش از 710 کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین شد و علاوه بر این در کل استان قریب به 253 کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید مورد احداث قرار گرفت. 

مهدیزاده گفت: از ابتدای کار دولت سیزدهم قریب به 170 کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (20کیلوولت) بصورت هوایی،زمینی وکابل خود نگهدار، در کل استان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : تعداد 11639 پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد و به منظور نوسازی،  1429 پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط مورد برکناری قرار گرفته است. 

مهدیزاده تصریح کرد: در این بازه زمانی و برای مشترک جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی (با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق) شهری و روستایی در کلیه مناطق استان گیلان ، تعداد 778 دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفیت 122695 کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد. 

وی یادآور شد : از ابتدای دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم تعداد 11 روستا از مناطق کمبرخوردار، صعب العبور و کوهستانی استان گیلان مورد برق رسانی قرار گرفتند و بدین طریق قریب به 250 خانوار روستایی از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.

مهدیزاده اظهار داشت: در این بازه زمانی قریب به 40 هزار مشترک جدید به کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزوده شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد : باتوجه به اقلیم استان و بحران های جوی حادث شده از جمله چندین مرحله بارش برف سنگین در سالیان اخیر، عملیات بازسازی شبکه های آسیب دیده و فرسوده با سرعت و جدیت در دستور کار شرکت قرار دارد و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم بتوانیم 13 هزار کیلومتر باقی مانده ازشبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده را برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین کنیم.

مهدیزاده در پایان گفت: اینشرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و 600 هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code