۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان همزمان با سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از افتتاح 580 پروژه برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات شهری و روستایی در هفته دولت 1400 با اعتباری بالغ بر180 میلیارد تومان خبر داد.

گیل خبر/ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: این پروژه ها در دو بخش اصلاح شبکه و احداث شبکه جهت افزایش پایداری و قابلیت اطمینان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی خاطرنشان کرد: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعداد580 پروژه شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانسفورماتورهای برق برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح خواهدشد.
 مهدیزاده گفت: یکی از مهمترین پروژه های توزیع برق گیلان نوسازی شبکه های فرسوده است و تعداد بسیار خوبی پروژه احداث کابل خودنگهدار درهفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و هدف نهایی از اجرای آنها افزایش ضریب اطمینان شبکه ها و جلب رضایت مشترکین محترم است.

وی افزود:  پروژه برق رسانی روستایی به روستای پرمکوه در شهرستان رودسر بخش رحیم آباد نیز  به مبلغ قریب به 2350 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و 18 خانوار این روستا از نعمت روشنایی بهره مند می شوند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: برای برق رسانی به روستای مذکور قریب به 1 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بهمراه یک دستگاه ترانس 50 کیلوولت آمپر احداث شده است. 

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: عبور بدون خاموشی از فصل گرم سالجاری دستاورد بزرگ دولت و صنعت برق کشور بوده و این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان و همراهی مردم شریف حاصل شده است.

وی اظهار داشت: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان 2564 روستا می باشد که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار طبق سرشماری سال 85 ،  در سال 1389 برقدار شده اند و در حال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر 10 خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام می باشد .

شایان ذکر است شرکت توزیع برق گیلان بیش از یک میلیون و 600 هزار مشترک در کل استان گیلان دارد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code