آیت الله فلاحتی در خطبه نمازجمعه رشت:
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۷:۰۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان قضایی به فرصت طلبان غیر بومی که زمین های استان را محصور کرده و به دنبال ساخت و ساز هستند امان ندهند.

گیل خبر/ به گزارش صدا وسیما: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فعالیت افراد غیربومی در خرید و فروش زمین های کشاورزی در گیلان گفت: قبل از اینکه این سود جویان، فرصت ساخت و ساز پیدا کنند دستگاه قضا باید جلو این ویرانگری را بگیرد.
امام جمعه رشت افزود: مردم گیلان به دلیل مشکلات مالی زمین های خود را می فروشند و سودجویان به دنبال فرصت هستند.
وی با تاکید به جوان گرایی در ادارات و نهادها گفت: مدیران برخی دستگاهها فرصت پیشرفت را از جوانان می گیرند و به جوانان کارآمد و متخصص میدان خدمت نمی دهند، و این مسئله موجب عقب ماندگی استان در حوزه های مختلف می شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به رونق اقتصادی و اشتغال اشاره و تاکید کرد:در گیلان شرکت های تولیدی موفقی داریم که برخی از این شرکت ها با مشکلات مالی روبرو هستند و باید مسئولان اقتصادی باید در رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته باشند.
آیت الله فلاحتی همچنین خواستار اجرای کامل طرح نظام سلامت شد و گفت: مردم نباید بابت خدمات درمانی ساعت ها و روزها معطل و یا برای تهیه دارو با مشکلات متعددی روبرو شوند.
امام جمعه رشت با اشاره به مذاکرات برجام افزود: کسانی که همه مسائل کشور را به مذاکرات گره می زنند سخت در اشتباهند و راه حل همه مشکلات را باید در داخل کشور جستجو کرد.