محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

گیل خبر/ در این پیام آمده است :

26 مرداد ماه یادآور بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان و فرصتی برای مرور رشادت‌ های این غیور مردان است که پس از سال ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌‌‌‌‌ساز اسلام و درس ‌گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه‌‌‌‌‌‌ساز حضرت زینب کبری (س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و پایمردی را بر تارک درخشان ایران اسلامى ثبت کنند.


آزادگان ایران اسلامی، وارثان شهیدان هستند و جاودانه شدند تا نام و راه شهدا را ادامه دهند. این روز یادآور بازگشت غرور آفرین بزرگ مردانی است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند.
ضمن ادای احترام به خون پاک شهدای عزیز و تکریم مقام والای جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها، این روز فرخنده و غرورانگیز را به همه آزادگان سرافراز دوران پرافتخار دفاع مقدس، تبریک عرض نموده و برای آنان، سلامتی و عزت روزافزون از درگاه قادر متعال مسالت می‌نمایم.

 

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code