رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۴:۵۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
سایت طراحی شده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سایت طراحی شده باید دارای ویژگی های متعددی باشد تا بتواند تعامل کاربران را با سایت بالا ببرد و به افزایش رتبه سایت کمک کند. به همین دلیل، کسانی که برای سفارش ساخت سایت و سایت وردپرس اقدام می کنند، از قبل باید به موارد متعددی توجه داشته باشند و این موارد را باید با طراح سایت در میان بگذارند تا در پایان بتوانند بهترین نتیجه را از طراحی سایت بدست بیاورند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در زمینه طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم.

سایت پویا

یکی از مواردی که در سایت طراحی شده باید از قبل مورد توجه قرار گرفته باشد داینامیک بودن سایت است. اگر سایت پویا نباشد، هرگز نمی تواند به موفقیت شما کمک کند. سایت ها نیازمند این امر هستند که در طول زمان ارتقا پیدا کنند و محتواهایی که درون آن قرار می گیرند آپدیت شوند. اگر سایت پویا نباشد، به مرور زمان قدیمی می شود و دیگر کاربران با آن سایت تعاملی را برقرار نمی کنند و همین امر ممکن است آسیب های جدی به کسب و کارهای اینترنتی وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود تمامی طراحان به این موضوع توجه داشته باشند.

گرافیک مناسب و کاربر پسند

اگر گرافیک سایت طراحی شده مناسب باشد و بر اساس نیازهای کاربران طراحی شده باشد سبب می شود تا کاربران حس بهتری را در سایت داشته باشند و نرخ پرش به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند برای طراحی سایت اقدام کنند در همان ابتدای مسیر باید نیازهای کاربران را مشخص سازند و گرافیک متناسب با آن را طراحی کنند. این امر می تواند احترام به حقوق کاربرانی باشند که به دنبال دریافت کالا و یا خدماتی وارد سایت شما شده اند.

منو ویژه

منو مانند نقشه راه عمل می کند. هر چقدر منو تمیز تر و منظم تر چیده شده باشد، به همان اندازه کاربر راحت تر می تواند آنچه را که نیاز دارد پیدا کند و همین امر سبب می شود تا کاربران حس خوبی را در سایت داشته باشند و دیگر آن را ترک نکنند. تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در دنیای اینترنت حضور داشته باشند و این جایگاه را در نزد مشتریان خود حفظ نمایند باید از قبل تمامی این موارد را در نظر گرفته باشند و در سایت پیاده سازی کرده باشند. به ویژه روند مرتبط با خرید اینترنتی باید به گونه ای باشد که کاربران حس بهتری داشته باشند.

سرعت بالا

سایت طراحی شده اگر سرعت بالایی نداشته باشد و زمان زیادی نیاز باشد تا لود شود هرگز مورد استقبال کاربران قرار نمی گیرد. تمامی کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند در زمان طراحی سایت باید به نکاتی توجه ویژه ای شود و یک از این نکات سرعت سایت است. مطالعات نشان می دهند هر چقدر سرعت سایت بالاتر باشد، به همان اندازه کاربران بیشتری وارد سایت می شوند و به آن سایت و محتوایی که درون آن قرار گرفته است علاقه نشان می دهند.

در سفارش ساخت سایت به چه نکاتی باید توجه شود؟

اگر شما می خواهید برای سفارش ساخت سایت اقدام کنید، باید موارد زیرا را مد نظر قرار دهید:

  • قبل از سفارش ساخت سایت باید اهداف خود را مشخص کنید و این اهداف را دقیقا به طراح انتقال دهید.
  • قبل از سفارش ساخت سایت زمان کافی را برای برقراری تعاملات با طراح اختصاص دهید تا او با ماهیت کسب و کار شما آشنا شود و آن را به خوبی در سایت بازنمایی کند.
  • در زمان طراحی سایت به مواردی مانند گرافیک سایت، سرعت سایت و امنیت سایت توجه ویژه ای داشته باشید.


سایت وردپرس چه قابلیت هایی دارد؟

امروزه طراحی سایت با وردپرس مورد توجه قرار گرفته است. سایت وردپرس قابلیت های بیشماری دارد. اولا باید بدانید وردپرس اوپن سورس است و دائما در حال بروزرسانی است. این امر سبب می شود تا سایت شما در مسیر پیشرفت قرار داشته باشد. همچنین، سایت وردپرس این قابلیت را دارد که افزونه های متعددی، بنا بر نیازهای کاربران، به این سایت اضافه شود. همین امر می تواند توانایی ها و ویژگی های مثبت این سایت را افزایش دهد. وردپرس سئو بیس است و به زودی توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد.

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی های سایت طراحی شده در اختیار شما قرار دهیم. سایت طراحی شده باید پویا باشد تا بتوان آن را ارتقا داد. همچنین، موارد دیگری نظیر گرافیک سایت، سرعت سایت، منو سایت باید در سایت طراحی شده مد نظر قرار گیرند و مطابق با نیازهای کاربران طراحی شوند.

شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code