گیل خبر/ بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان پیرامون اظهارات اخیر سران فتنه:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِذَا رَأَیْتَهُمْ تُعْجِبُکَ أَجْسَامُهُمْ وَإِن یَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ کَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُّسَنَّدَهٌ یَحْسَبُونَ کُلَّ صَیْحَهٍ عَلَیْهِمْ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّىٰ یُؤْفَکُونَ
ﭼﻮﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﺟﺴﻢ ﻭ ﻇﺎﻫﺮﺷﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﮕﻔﺖ ﺁﻭﺭﺩ ، ﻭ ﺍﮔﺮ ﺳﺨﻦ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﺨﻨﺎﻧﺸﺎﻥ ﮔﻮﺵ ﻓﺮﺍ ﻣﻰ ﺩﻫﻲ [ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﭘﻮﭼﻲ ﺑﺎﻃﻦ ، ﺳﺒﻚ ﻣﻐﺰﻱ ﻭ ﺩﻭﺭﻭﻳﻲ ] ﮔﻮﻳﻲ ﭼﻮﺏ ﻫﺎﻱ ﺧﺸﻜﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺩﻳﻮﺍﺭﻱ ﺗﻜﻴﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ . ﻫﺮ ﻓﺮﻳﺎﺩﻱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻳﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻣﻰ ﭘﻨﺪﺍﺭﻧﺪ . ﺍﻳﻨﺎﻥ ﺩﺷﻤﻦ ﻭﺍﻗﻌﻲ ﺍﻧﺪ ; ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﭙﺮﻫﻴﺰ ; ﺧﺪﺍ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻜﺸﺪ ; ﭼﮕﻮﻧﻪ [ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺎﻳﻞ ﺭﻭﺷﻦ ، ﺍﺯ ﺣﻖ ﺑﻪ ﺑﺎﻃﻞ ] ﻣﻨﺤﺮﻑ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ .
سوره منافقون آیه (٤)

دیگر بار قلوب مملو از کید و غضب جریان نفاق و فتنه گر نسبت به پشتیبانی آحاد ملت از انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم‌ الشان خود را عیان نمود تا دیگر بار با تاکتیک نخ نمای بیانیه نگاری اذهان ملت را از اولویت های اساسی کشور دور ساخته و با سیاسی کاری محض ، وابستگی بیش از حد خود به قدرت طلبی را به رخ همگان بکشد .
حقیقت ماجرا این است که ملت بصیر ایران با این جنس کنش ها غریب نیست ! آری ؛ این دست بیانیه نویسی از آن‌ سوی مرزها و ارسال آن به داخل ، مسبوق به سابقه بوده است .‌ بد نیست به حافظه تاریخی خود رجوع کنید ! این اعتراف یکی از اعضای سابق طیف افراطی دفتر تحکیم وحدت است که اذعان نمود بخش مهمی از بیانیه‌های این تشکل به‌اصطلاح دانشجویی در ایام فتنه ۸۸ توسط فردی در آمریکا نوشته‌شده و تنها در داخل کشور منتشر می‌شد! بعدها مشخص شد که این فرد با یکی از اعضای سازمان منافقین در سوئد همکاری داشته و بیانیه‌های دعوت به اغتشاش خیابانی با کمک سرپل منافقین تهیه و تنظیم می‌شده است .
امروز دیگر توهین به رشادت های سرداران با افتخار ملت ، مشکلی از خروجتان در دفاع از منافع ملت حل نمی کند . جریان #فتنه_اشراف نشان داد که همواره در لجن پراکنی های خود چون بیانیه شماره ۱۷ - در دوران فتنه ۸۸ - همواره حیات سیاسی و منافع شخصی خود را بر منافع ملت غیور ایران ترجیح داده است .
شما پاسختان را خیلی پیش تر در تشییع با شکوه سردار دل ها گرفتید و البته از ته دل سوختید ! گناه حکومت ما این است که عزتمندانه و با رافت اسلامی با سران فتنه رفتار نمود و ... باید پذیرفت لطف مکرر سبب حق مسلم خواهد شد !!

والسلام علی من التبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code