استاندار گیلان صبح امروز به صورت سرزده از شرکت آب منطقه ای گیلان بازدید و ضمن گفت و گو با مراجعان و کارکنان، بر لزوم مستندسازی اقدامات جهادی مدیریت مطلوب توزیع آب کشاورزی و بهره گیری در برنامه ریزی سال های آتی تأکید کرد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ اسدالله عباسی صبح امروز (سه شنبه) به صورت سرزده از شرکت آب منطقه ای گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم در این شرکت قرار گرفت.

 استاندار گیلان ضمن حضور در دفتر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ، بازدید امروز را در راستای اجرای سیاست های دولت و تداوم شیوه رئیس جمهوری دولت مردمی سیزدهم خواند و گفت: بازدید سرزده امروز که با روز ملاقات عمومی مصادف شده ، فرصت خوبی برای بررسی میزان رضایتمندی مردم از خدمات مسئولان و شیوه پاسخگویی به مطالبات آنان است.

 نماینده عالی دولت در گیلان ، به روند خوب خدمات رسانی و پاسخگویی در شرکت آب منطقه ای گیلان  اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش 50 درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب ، تلاش های بسیاری برای مدیریت و تامین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

 وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تامین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان ، تصریح کرد: با همکاری فرمانداران ، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات موثری در جهت توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

عباسی بر لزوم مستندسازی اقدامات انجام شده سالجاری در حوزه آب کشاورزی و برق تاکید و تصریح کرد: باید از اقدامات صورت گرفته با روحیه انقلابی و عزمی جهادی ، مستندی تهیه و به عنوان کارنامه و پایه ای برای برنامه ریزی در سال های آتی ارائه شود.