محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران استان، از سخت کوشی، آگاهی رسانی و صداقت این قشر زحمتکش در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح به مردم قدردانی کرد.

گیل خبر/متن این پیام بدین شرح است : 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

توسعه ، بلوغ و انعطاف پذیری هر جامعه ای در گرو کار و تلاش فکری طاقت فرسا و قلم راستی نگار انسانهای آگاه ، جسور و اصحاب رسانه ی همان جامعه است.
بی تردید اصحاب رسانه و به طورخاص خبرنگاران پرتلاش نقشی محوری در زمینه ارتقاء سطح دانش و آگاهی‌های یک جامعه ایفا می‌نمایند و تأثیر فعالیت‌های گسترده آن‌ها در روشنگری، شفاف سازی و تصمیم گیری رهبران با تهیه و ارسال سریع و دقیق اخبار بر کسی پوشیده نیست.
در جهان کنونی که به یاری فناوری، ارتباطات گسترش یافته است، قدرت رسانه‌ها بیش از پیش جلوه گری می‌کند و جلوگیری از انتقال داده‌ها و اطلاعات برای هیچ قدرتی امکان پذیر نیست و دیگر مفهوم طبقه بندی اطلاعات جایگاه خود را از دست داده است.

بنا براین خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در جامعه انجام دهند.
 لذا در چنین زمانه‌ای وظیفه خطیر خبرنگاران دو صد چندان می‌شود و یک خبرنگار حقیقت جو و مسئول که ارزش والای قلم و اندیشه را درک می‌کند به نیکی می‌داند که انتشار نادرست اخبار، تبعات جبران ناپذیری برای اجتماع و اشخاص در پی خواهد داشت بنابر این با علم به این مهم تلاش وی در راه یافتن و تمایز سره از ناسره و انتشار درست اخبار در دنیایی که آماج بمباران اطلاعات است نوعی مجاهدت است.

در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار محمود صارمی ،۱۷ مرداد روز خبرنگار را به  همکاران اصحاب رسانه و ارباب خبر ، به ویژه دست اندرکاران عرصه خبر رسانی در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سلامتی و توفیقات روز افزون خبرنگاران را در خدمت به نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام ” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین است ، از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

 

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code