معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در اختتامیه رویداد دانش آموزی سرمشق؛
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۶:۴۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
 دانش اموزان چراغ راه هدایت کشور هستند

گیل خبر/ سرهنگ رضا منشوری عصر امروز در اختتامیه رویداد دانش آموزی سرمشق در سالن اجتماعات کانون بسیج رشت با بیان اینکه دانش اموزان نقش مهمی در اداره کشور دارد، اظهار کرد: دانش اموزان چراغ راه هدایت کشور بوده و مقام معظم رهبری در اکثر فرمایشات خود به این قشر از جامعه او می ویژه دارند لذا آموزش و پرورش باید بهترین امکانات تحصیلی را برای دانش آموزان فراهم کند.
وی با تاکید بر لزوم دانش آموزان به علم فقه گفت:علم در کنار فقه معنا پیدا می‌کند و این در دنیا هم ثابت شده است و استکبار دقیقا بر روی همین مسئله تاثیر گذاشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نقش شریعت در گسترش علم را بسیار موثر دانست و افزود: اگر سعی داریم علم در بین دانش آموزان نورانی شود باید به مسئله شریعت توجه جدی و ویژه شود‌.
منشوری با اشاره به نقش بسیجیان دانش آموز به عنوان نیروهای مطالبه‌گر بیان کرد: در دنیای امروزی نصحیت کنندگان از نصیحت شوندگان بیشتر شده است به این منظور در دنیایی که منفعت طلبان جولان می‌دهند، نقش بسیجی به عنوان نیروهای مطالبه‌گری بسیار مهم است و حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه استکبار با طراحی نقشه‌های مختلف همواره سعی دارد بر روی نسل جدید و دهه ۸۰ و نودی‌ها تاثیر بگذارد، تصریح کرد: استکبار می‌داند که اگر نسل جدید تاثیر بگذارد به راحتی می‌تواند برنامه‌های خود را در جمهوری اسلامی اجرایی کند لذا باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید با نفوذ دشمن به کشور مقابله کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان راهیان نور را یک کلاش عظیم دانشگاهی معرفی کرد و گفت: از سیره عملی و مکتب شهدا، رزمندگان و جانبازان می‌توان زندگی آموخت و اگر به این امر به درستی عمل شود هیچ قدرتی نمی‌تواند بر روی قشر دانش آموز و دانشجو تاثیر بگذارد.
 در پایان این جلسه از نفرات برتر نخستین رویداد دانش آموزی سرمشق تقدیر شد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code