۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۶:۰۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل آبفای گیلان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردمی شد

گیل خبر/ مدیرعامل آبفای گیلان در برنامه پاسخگویی بر خط مدیران از طریق سامانه 111 (سامد) حضور یافت.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی جدول زمانبندی اعلام شده از سوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان ، مدیرعامل این شرکت در برنامه پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی از طریق سامانه سامد حضور یافت.

بنا به این گزارش در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی موضوع مصوبه شماره 206/92/6330 مورخ 5/4/1392 شورای عالی اداری مبنی بر بهره مندی از سامانه سامد (111) به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی و لزوم اهتمام در رفع مشکلات مردم به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی ‌، مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان براساس برنامه ابلاغی با حضور در مرکز سامد ، پاسخگوی تماس های مردمی جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب استان شد.

گفتنی است اطلاع رسانی عمومی درخصوص زمان حضور مدیرعامل آبفای گیلان برای پاسخگویی به مشکلات مردم عزیز استان در حوزه آب و فاضلاب یک روز قبل انجام شد و مردم شریف استان از طریق تماس با سامانه 111 ، مشکلات خود را با مدیرعامل آبفای گیلان مطرح نمودند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آبفای گیلان

نظر شما:

security code