رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
گاسی وب؛ معرفی شرکت طراحی سایت در رشت

 اگر ساکن رشت هستید و قصد دارید تا کسب و کارتان را متحول کنید، با طراحی سایت در رشت این کار امکان پذیر است تا درآمدی چند برابری کسب کنید.

اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی (Start an Online Store) هستید، ابتدایی‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید این کار شما چقدر اهمیت دارد و آیا اصلاً لازم است که شما هزینه کنید و یک سایت فروشگاهی راه بیندازید یا خیر؟ خب حتماً متوجه شده‌اید که طراحی سایت تا چه حد می‌تواند روی وجهه‌ کاریتان و میزان فروش و موفقیتتان تأثیر بگذارد؛ اما رسیدن به این درک به خودی خود کافی نمی‌باشد؛ زیرا که رسیدن به طراحی سایت حرفه ای نیاز به انتخاب یک شرکت طراحی سایت در رشت موفق همانند "گاسی وب" دارد.

اهمیت طراحی سایت

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار جدید، باید بدانید که مشتریانتان برای تحقیق در مورد محصول یا خدماتی که به دنبال آن هستند، کجا جستجو می‌نمایند و به دنبال تأمین کنندگان نیاز خود هستند. در دنیای امروز اکثر افراد یا به طور دقیق‌تر، 93% از آن‌ها برای انجام تحقیق و بررسی‌های خود، در اینترنت جستجو می‌نمایند؛ به ویژه Google که به عنوان مرجع و بزرگ‌ترین موتور جستجو در اینترنت است. از این رو به اهمیت طراحی سایت در رشت برای کسب و کار پی می‌بریم؛ زیرا که بیشتر تصمیمات تجاری، با جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. دلیل دیگری که اهمیت و ضرورت طراحی سایت را مشخص می‌کند، این است که قسمت بزرگی از بازار، در صورتی که شما وب سایت نداشته باشید اصلاً به حساب نیاورده و روی محصولات یا خدماتتان حساب باز نمی‌کنند!

امروزه با توجه به پیشرفت‌های زیاد در عرصه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای متفاوت آنلاین، شرکت‌ها یا بازارهایی که سایت ندارند، از نظر خیلی از مشتریان قدیمی بوده و به نظر آن‌ها، محصولات مناسبی توسط این کسب و کارها، ارائه نخواهد شد و این تصور را به مخاطب می‌دهد که شرکت مورد نظر، ضعیف است! پس شما برای فروش محصولاتتان نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید.

کدام مشاغل در رشت با طراحی سایت انجام دهند؟

امروزه اکثر مشاغلی که در گذشته حتی فکرش را هم نمی‌کردید، اینترنتی شده‌اند و هر کدام برای خودشان یک وب سایت دارند. مشاور املاکی که سر کوچه تان قرار داشت حالا با طراحی سایت املاک توانسته کسب و کار خودش را رونق بدهد. در شهر رشت هم وضعیت همین گونه است. این شهر به دلیل داشتن تولیدی لباس زنانه، دارای مغازه‌های متعددی است و اگر یک دوری در شهر بزنید، متوجه خواهید شد که یک بوتیک زنانه کوچک با پشتیبانی سایت، چگونه فروش می‌کند؛ یعنی فروش از طریق وب سایت برایشان به صرفه‌تر است! بله. شاید تعجب کنید ولی این موضوع واقعی است.

برای طراحی سایت شرکتی در گاسی وب و مشاهده تعرفه ها به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.gasiweb.com/company-site-design

زمانی که یک فروشگاهی را تأسیس می‌کنید، افرادی که در همان محدوده هستند از شما خرید می‌کنند؛ اما وقتی که یک وب سایتی را برای فروش و کسب و کارتان راه اندازی می‌کنید، این قابلیت به وجود می‌آید تا تمامی افراد از سراسر ایران بتوانند از شما خدمات دریافت کنند و هم شما و مشتری از کارتان راضی باشید. مشاغل دیگری از جمله فروش انواع محصولات خوراکی مختص گیلان نیز به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند از سراسر ایران سفارشات سبزی و انواع محصولات محلی را از سایت‌های فروشگاهی اینترنتی رشت سفارش دهند و از خرید خود راضی باشند.

طراحی سایت در رشت با گاسی وب

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که وارد یک وب‌ سایت فروشگاهی بشوید و بهم ریختگی و تم نه چندان چشم ‌نواز سایت حسابی ذهنتان را آشفته کند؟ همه‌ ما برای یک بار هم که شده این اتفاق را تجربه کرده‌ایم و اکثراً فرار را بر قرار ترجیح دادیم! آخر کدام ذهن سالمی دوست دارد در آشوب و سردرگمی خرید کند؟ قطعاً هیچکس! همین موضوع عامل اصلی از دست رفتن نیمی از مشتریان سایت‌های گوناگون کسب و کار می‌شود. مسئول تمام این بی ‌نظمی‌ها که می‌تواند هر مشتری آنلاینی را از سایت شما فراری دهد، چیزی نیست به جز طراحی ضعیف سایت که معمولاً به دست افراد مبتدی و غیر حرفه ای انجام می‌گردد.

اگر شما هم صاحب یک کسب‌ و کار آنلاین هستید و قصد دارید توسط وب‌ سایت مشتریان یا مخاطبین بیشتری جذب نمایید، باید از تأثیر چشم‌گیر طراحی سایت حرفه ای در کسب ‌و کارتان آگاه باشید و حداقل چند شرکت برتر طراحی سایت رشت را به‌ خوبی بشناسید. طراحی سایت اولین برداشت مخاطب از کسب و کار شما است: گاسی وب، بهترین شرکت وب سایت می‌تواند طراحی سایت شرکتی و انواع کسب و کارها را برای شما به نحو احسن انجام بدهد. این تیم فوق حرفه ای می‌تواند شما را به مقصود اصلیتان برساند.

درآمد یک وب سایت معمولاً چقدر است؟

شاید برای بسیاری از تازه کارها این سؤال پیش بیاید که آیا یک سایت کسب و کار درآمد دارد؟ اگر راه اندازی وب سایت درآمد دارد، درآمدش چقدر است و چگونه می‌توانم از این طریق درآمد کسب کنم؟ پاسخ این سؤال بسیار روشن است؛ بله وب سایت‌ها درآمد دارند و برخی از آن‌ها درآمدهای میلیاردی نیز برای مدیرانشان به ارمغان آورده­اند. به طور روشن باید بگویم که حدود 80% از سایت‌ها با اهداف تجاری راه اندازی شده‌اند و برای بقای خود نیز به درآمدی که از راه های مختلف به دست می‌آورند نیاز دارند.

به عبارت دیگر، سودآور بودن یک سایت و بقای آن رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند. سایت‌هایی که درآمدشان کمتر از هزینه نگهداریشان می‌شود، دیر یا زود از دور خارج می‌شوند. درآمد وب سایت‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی مهم‌ترین این عوامل تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت است. هرچه بازدید سایت بیشتر باشد درآمدش نیز بیشتر می‌شود. اینترنت بازار بزرگی است و همواره جایی برای افراد تازه کار وجود دارد. اگر شرکت تولیدی، خدماتی یا بازرگانی دارید، توصیه می‌کنم حتماً یک وب سایت بهینه شده راه اندازی نمایید.

فروشندگان کالا و تجار نیز جز افرادی‌اند که باید حتماً یک سایت سئو شده را راه اندازی کنند. سایر افراد مطابق با تخصص، کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهند، می‌توانند یک وب سایت راه اندازی نمایند.

جمع بندی

بر کسی پوشیده نمی‌باشد که اینترنت بازار بزرگی است و هر چه کسب و کارهای آنلاین موفقی پیدا می‌شوند (مثل دیجی کالا، اسنپ و…)، این بازار گسترش و محبوبیت بیشتری را بین مردم پیدا می‌کند. در نتیجه جا برای شروع تازه کارها هم هست. اگر کسب و کارتان بر روی اینترنت نباشد به زودی از بازار خط خواهید خورد. (بیل گیتس، مدیر عامل ماکروسافت) اگر شما شرکت خدماتی، تولیدی، بازرگانی سنتی دارید و یا فروشنده کالا، تاجر و یا یک متخصص در کار خود هستید، پیشنهاد می‌کنم از همین امروز به فکر یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو به کمک شرکت طراحی سایت در رشت گاسی وب باشید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code