فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانواده شهید انصاری:
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۶:۱۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
شهیدان بالاترین الگو در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید انصاری در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهیدان بالاترین الگو در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده و جوانان باید این شهدای گران‌قدر را الگوهای خود برای  اداره زندگی قرار  دهند.
وی شهیدان انصاری و نورانی را جزو شهدای برجسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهیدان انصاری و نورانی دارای شخصیت برجسته در حوزه‌های مختلف زندگی شخصی و مدیریتی بوده و درب اتاقشان شبانه‌روزی به روی مردم و نیازمندان باز بوده است لذا باید این دو شهید را با تولید محصولات فرهنگی فاخر برای جوانان بازگو کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به پرورش مدیران انقلابی در طراز شهیدان انصاری و نورانی بیان کرد: بی‌شک شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی آنان بوده است به طوری مردم گیلان با شهادت این دو بزرگوار داغی عظیم در دل خود حس کردند.
عبدالله‌پور وجود هشت هزار شهید در گیلان را  یکی افتخارات این استان دانست و بیان کرد: این دو شهید افتخار نظام اسلامی به‌ویژه مردم گیلان محسوب شده و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جمهوری اسلامیاحیای ارزش‌ها است.
وی با بیان اینکه باید هرساله تلاش شود تا مراسم یادبود شهیدان انصاری و نورانی به بهترین نحو در استان گیلان برگرار شود، گفت: ستاد بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی هرساله مراسم یادبود این دو شهید را در استان به شکل بسیار باشکوهی برگزار کردند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code