رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان :
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۲۱:۰۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

گیل خبر/ سید کاظم دلخوش عصر امروز در دیدار با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین  و برخی از روسای سازمان های اقشاری سپاه استان  در سالن اجتماعات بسیج اقشار با بیان اینکه سازمان بسیج اقشار یکی از نهادهای مهم کشور در راستای حل مشکلات کشور است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به ویژه مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی همواره در حل مشکلات استان گیلان از ظرفیت بسیج استفاده می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم توجه تشکیل کارگروه در سازمان بسیج اقشار در راستای حل مشکلات استان گیلان گفت: استان گیلان در عرصه‌های مختلف دارای مشکلات عدیده‌ای است لذا به منظور حل معضلات این استان باید کارگروهی در بسیج اقشار تشکیل شود تا بتوان مشکل استان را برطرف کرد.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های رفع معضلات مختلف در استان گیلان را احصاء قانون بودجه با توجه به آمایش سرزمینی دانست و افزود: باید قوانین و قانون‌ بودجه در سازمان بسیج اقشار به ویژه در استان گیلان احصا شود تا از این طریق بتوانیم اعتبار خوبی را به استان گیلان اختصاص دهیم.
دلخوش با تاکید بر لزوم توجه به اختصاص بودجه مشخص در ساماندهی آبندان‌ها در استان گیلان بیان کرد:  در بحث بودجه هرساله مبلغ قابل توجه‌ای در خصوص ساماندهی آبندان در استان گیلان تعلق می‌گیرد زیرا بسیار به رونق کشاورزی در استان گیلان کمک می‌کند.
وی بزرگترین معضل کشور را بحران آب دانست و تصریح کرد: به دلیل احداث سدهای عظیم توسط کشور ترکیه و با همکاری رژیم صیهونیستی بحران آب در کشور بسیار جدی است و اگر تا چندسال آینده راه‌حلی در این خصوص اتخاذ نشود کشاورزی و اقتصاد کشور به سمت نابودی حرکت می‌کند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مختلف میان نمایندگان مجلس و اعضا هیئت اندیشه‌ورز  بسیار به رفع دغدعه‌های مردم کمک می‌کند، گفت: باید جلسات هماهنگی  میان اعضا مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و بسیج اقشار بیش از بیش برگزار شود لذا از رئیس سازمان بسیج اقشار در سپاه قدس گیلان درخواست دارم ۱۰۰ نفر از نخبگان بسیجی در تمامی حوزه‌ها را دعوت کرده و جلسه‌ای کارشناسی را پی‌ریزی کند.
دلخوش از آمادگی مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه طرح به منظور حل مشکلات گیلان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تجربه در برهه‌های مختلف نشان داده تا زمانی که از ظرفیت بسیج استفاده نکنیم، هیچ مشکلی در این کشور برطرف نمی‌شود به این منظور هئیت اندیشه‌ورز بسیج اقشار سپاه قدس گیلان باید در حوزه‌های علمی، اشتغال، کسب و کار، ساخت مسکن، فاضلاب و مسکن راه‌حل برطرف سازی مشکل را احصا کند.
وی مشکل اصلی کشور را مسئله تولید، اشتغال و مسکن دانست و بیان کرد:  باید بسیج اقشار راه‌های برون رفت از این شرایط را در گیلان احصا و در اختیار مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی قرار دهد تا مجلس هم به عنوان قانونگذار با تصویب کردن قانون بتواند مشکلات را حل و فصل کند.