مشاهده قیمت بیت کوین به دلار در پلتفرم حرفه ای بیت پین

اگرچه هزاران ارز دیجیتال در بازار کرپیتوکارنسی‌ها لیست شده است، اما بیشتر افراد همچنان روی خرید بیت کوین حساب می‌کنند. می‌توان گفت که بیت کوین بیشتر از تمام ارزهای دیجیتال در جهان محبوبیت دارد. به همین خاطر است که به آن پادشاه ارزهای دیجیتال گفته می‌شود و هنوز هم بیش از نیمی از حجم کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. اما قیمت دلاری بیت کوین مانند هر ارز دیجیتال دیگری با نوسان‌های بسیاری همراه است. به همین خاطر است که بیشتر افراد به بررسی قیمت بیت کوین به دلار می‌پردازند. در ادامه به شما خواهیم گفت که آسان‌ترین راه برای پی بردن به قیمت بیت کوین دلاری و تومانی در کنار هم چیست. اگر شما نیز می‌خواهید به هر دلیلی قیمت بیت کوین به دلار و تومان را در کنار هم بررسی کنید، با ما همراه باشید.

معرفی اجمالی بیت کوین

بیت کوین «Bitcoin» اولین ارز دیجیتال جهان است که در سال 2008 ظهور کرد. این ارز دیجیتال بر بستر شبکه‌ی توزیع‌پذیر و غیرمتمرکز بلاک‌چین ارائه شده است. بیت کوین مانند ارزهای رایج به شخص یا دولت خاصی وابسته نیست. بلکه افراد از سراسر جهان می‌توانند بدون محدودیت به آن دسترسی داشته باشند. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین برای اداره شبکه و تأیید تراکنش‌های خود به‌صورت همتابه‌همتا «P2P» عمل می‌کنند. یعنی این خود کاربران شبکه هستند که در اجماع با هم بر سر تأیید تراکنش‌ها و دیگر امورات شبکه تصمیم‌گیری می‌کنند. به همین خاطر است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، به‌صورت دموکراتیک اداره می‌شوند و به هیچ سازمان یا بانکی وابسته نیستند. حالا بیت کوین به عوان اولین ارز دیجیتال جهان از جایگاه و محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است و ظهور ارزهای دیجیتال بیشتر از اهمیت این رمزارز کم نکرده است!

شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیت کوین را متوقف کنید. بیت کوین همه دنیا را خواهد گرفت و جهان باید خودش را تطبیق دهد. دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند. / جان مک‌آفی

چرا خرید بیت کوین اهمیت دارد؟

دلایل بسیاری را برای خرید بیت کوین می‌توان نام برد. اما یک سری از دلایل بیشتر در بین کاربران رایج هستند و از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را بررسی کرد:

  • غیرمتمرکز بودن بیت کوین

گفتیم که بیت کوین یک ارز دیجیتال است و ارزهای دیجیتال هم غیرمتمرکز هستند و به هیچ مرکز خاصی تعلق ندارند. بنابراین اگر شما سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کنید، هیچکس از مقدار دارایی شما باخبر نمی‌شود. بیشتر افراد دوست ندارند تا دولت مرتب از مقدار دارایی آن‌ها باخبر باشد و برای انتقال آن محدودیت ایجاد کند. بنابراین شما می‌توانید سرمایه بیت کوینی خود را به هر مقدار به هر نقطه از جهان ارسال کنید، بدون این که کسی بخواهد روی آن محدودیت اعمال کند!

  • محافظت از سرمایه در برابر تورم

تورم زمانی ایجاد می‌شود که بانک مرکزی، بیش از نیاز بازار پول به چاپ برساند. اما این امر در مورد بیت کوین اتفاق نمی‌اُفتد؛ چراکه تعداد کل واحدهای بیت کوین برابر با 21 میلیون واحد است. بنابراین با مشخص بودن مقدار کل کوین‌های این ارز دیجیتال، می‌توان آن را یک ارز ضدتورمی در نظر گرفت. از این رو بیشتر افراد با هدف ذخیره ارزش دارایی‌های خود در طول زمان و برای حفظ کردن ارزش سرمایه خود در برابر تورم به خرید بیت کوین روی می‌آورند.

  • کمیاب بودن بیت کوین

یکی از دلایل ارزشمند بودن الماس و طلا، کمیاب‌ بودن آن‌ها است. این موضوع در مورد بیت کوین هم صدق می‌کند. در واقع بیت کوین را طلای دیجیتال می‌نامند. گفتیم که در کل 21 میلیون واحد از ارز دیجیتال بیت کوین وجود خواهد داشت. این امر سبب ارزشمندی این ارز دیجیتال شده و همچنین سبب می‌شود تا ارزش آن در طول زمان بالاتر برود. زمانی‌که شخصی بیت کوین خریداری می‌کند، می‌داند که تمام کاربران نمی‌توانند به مقدار مساوی از این ارز دیجیتال داشته باشند؛ بنابراین در آینده با افزایش تقاضا برای این ارز، ارزش آن بسیار بالاتر خواهد رفت!

موارد فوق، تنها بخشی از دلایل تمایل افراد به خرید بیت کوین هستند. طبیعتاً دلایل بیشتری را برای این امر می‌توان نام برد. اما بررسی همین سه دلیل هم کافی است تا به ارزشمندی ارز دیجیتال بیت کوین پی ببرید.

چطور می‌توان قیمت بیت کوین به دلار را مشاهده کرد؟

با توجه به دلایلی که افراد برای خرید بیت کوین دارند، بررسی قیمت بیت کوین به دلار و تومان دارای اهمیت بالایی است. در واقع بیشتر افراد به‌صورت روزانه یا حتی لحظه‌ای به بررسی قیمت بیت کوین به دلار یا تومان می‌پردازند. خوشبختانه راه‌های زیادی برای مشاهده قیمت بیت کوین وجود دارد. همین که شما به یکی از وبسایت صرافی‌ها یا پلتفرم‌هایی که در حوزه کریپتو فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید، می‌توانید قیمت بیت کوین را مشاهده نمایید. اما ممکن است برای ورود به وب‌سایت صرافی‌های رمزارزی خارجی به فعال‌سازی وی‌پی‌ان (فیلترشکن) نیاز داشته باشید. چراکه کاربران ایرانی به دلیل موضوع تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، توسط بسیاری از صرافی‌های خارجی محدود شده‌اند. به همین خاطر است که بیشتر کاربران ایرانی برای مشاهده قیمت بیت کوین به دلار یا تومان به و‌ب‌سایت‌ها و پلتفرم‌ صرافی‌های داخلی مراجعه می‌کنند.

مشاهده قیمت بیت کوین به دلار در بیت پین

بیت‌ پین «Bitpin» یک صرافی محبوب در بین کابران ایرانی است که از اعتبار، امکانات و خدمات گسترده‌ای هم برخوردار است. همچنین به راحتی انجام چند کلیک ساده می‌توان قیمت بیت کوین به دلار را در بیت پین مشاهده کرد. برای این امر تنها کافی‌ است از طریق لینک - https://bitpin.ir/ - وارد وب‌سایت رسمی صرافی بیت پین شوید. آن‌گاه در همان صفحه ابتدایی سایت بیت پین می‌توانید قیمت بیت کوین را مشاهده نمایید. قیمت‌ها در صفحه ابتدایی وب‌سایت بیت ‌پین برحسب نرخ تتر (دلار دیجیتالی) نشان داده می‌شود که تقریباً با قیمت دلار آمریکا برابری می‌کند. همچنین می‌توان قیمت تومانی این ارز دیجیتال در وب‌سایت بیت پین را نیز مشاهده کرد! 

امکان خرید بیت کوین در بیت پین

اگر پس از مشاهده قیمت بیت کوین بخواهید برای خرید بیت کوین اقدام کنید، باز هم می‌توانید در اسرع وقت مراحل ثبت‌نام و احرازهویت صرافی بیت پین را پشت سر بگذارید و خرید خود را نهایی کنید. با توجه به این‌ که بیت کوین یک دارایی غیرمتمرکز است، صرافی‌هایی که بتوان از طریق آن‌ها این ارز دیجیتال را معامله کرد، در تمام سطح جهان وجود دارند. خوشبختانه در کشورمان نیز چنین صرافی رمزارزی معتبر وجود دارد که یکی از ان‌ها صرافی‌ بیت ‌پین است. در چند سال گذشته، صرافی‌های ایرانی به اندازه صرافی‌های بین‌المللی از امکانات و خدمات گسترده و سریع برخوردار نبودند؛ اما خوشبختانه در حال حاضر می‌توان به راحتی از طیف وسیعی از خدمات و امکانات این صرافی‌ها در جهت انجام معاملات رمزارزی استفاده کرد.

چطور می‌توان از دیگر امکانات بیت ‌پین استفاده کرد؟

برای استفاده از خدمات و امکانات وب‌سایت صرافی رمزارزی بیت ‌پین، فقط کافی است وارد این وب‌سایت شده و از طریق گزینه «ورود / ثبت‌نام» سمت چپ بالای صفحه، در ان ثبت‌‌نام کنید. آن‌گاه پس از ورود به حساب کاربری، از طریق گزینه «نام کاربر» سمت چپ بالای صفحه، روی «حساب کاربری» کلیک کرده و سپس با انتخاب گزینه «شروع احرازهویت» مراحل پنجگانه احرازهویت خود را طی نمایید. لازم به ذکر است طی کردن مراحل احرازهویت در بیت ‌پین صرفاً شامل وارد کردن اطلاعات کاربری و بارگذاری تصویر کارت ملی است. در حالی‌که برخی دیگر از پلتفرم‌ها مراحل سختگیرانه‌ای را برای این امر در نظر گرفته‌اند. البته اگر در طی کرد هریک از مراحل نامبرده به مشکل برخورد کردید، می‌توانید موضوع را از طریق گزینه سمت راست پایین صفحه با پشتیبانی آنلاین بیت پین در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند. از جمله امکانی که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید، می‌توان چنین مواردی را نام بر:

  • مشاهده لحظه‌ای قیمت بیش از 110 ارز دیجیتال محبوب
  • دارای سطح امنیت بالا
  • امکان دریافت پاداش رمزارزی با معرفی بیت ‌پین به دوستان و آشنایان
  • دارای نسخه اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS
  • امکان انجام معاملات سریع و آسان

اگر مایل هستید از این امکانات بهره بگیرید، همین حالا می‌توانید وارد وب‌سایت صرافی بیت‌ پین شوید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code