جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی در ارتفاعات ییلاقی شهرستان املش خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا:سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران بر لزوم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی و خود ساخته در فضای مجازی و حقیقی تاکید کرد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برگزاری مراسمات خرافه‌پرستی، تبلیغ فرقه‌های نوظهور و مصرف مواد مخدر توسط چندین نفر در جنگل‌های گیلان و فراخوان افراد از طریق فضای مجازی و حضور آنها در قالب گروه‌های گردشگری در استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته محل فعالیت این افراد در ارتفاعات ییلاقی یکی از روستاهای شهرستان املش مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری فرماندهی انتظامی املش با اشرافیت اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ دستگاه خودرو و تعدادی آلات و ادوات تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی از متهمان کشف شد.

سرهنگ حسن‌پور بیان کرد: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان با اعلام اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی اعتقادات جوان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: با تقویت اعتقادات مذهبی در خانواده‌ها می‌توان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام ساخت.