حجت‌الاسلام رئیسی گفت: کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا زمینه بازگشت امید و نشاط به جامعه را فراهم کردند.

گیل خبر/ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور در جلسه هیات دولت اقدامات و تلاش های ‌پزشکان و پرستاران در مواجه با همه گیری کرونا را از دیگر مصادیق امیدآفرینی در جامعه دانست و گفت: کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا که زندگی همه مردم را تحت‌الشعاع خود قرار داده و نگرانی هایی را برای خانواده ها بوجود آورده بود،‌ با جانفشانی و از خودگذشتگی علی رغم همه کمبودها در عرصه خدمت رسانی میدان داری کردند و زمینه بازگشت امید و نشاط به جامعه را فراهم کردند.

حجت‌الاسلام  رئیسی همچنین گفت که وضعیت کنونی که فوتی های ناشی از کرونا تک رقمی و در برخی روزها صفر شده و نیز میزان بسیار پایین ابتلا که امکان بازگشایی در صنوف مختلف و ایجاد شور و نشاط در کشور را فراهم کرده، پس از لطف خدا، ‌ثمره همراهی مردم و خصوصا تلاش ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری است و بنده در ماه های گذشته در تهران و برخی شهرها با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی از نزدیک شاهد این مجاهدتها و فداکاری ها بوده ام و قدردان ایشان هستم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی رسانه‌های بیگانه خصوصاً شبکه‌های فارسی زبان شبانه روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند، گفت: اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده‌اند و به هدف‌شان نرسیده‌اند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: همه همکاران دولت به ویژه کسانی که مسئول بازار و تأمین سفره مردم هستند، شبانه روز برای خدمت‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه تلاش می کنند و این اقدامات باید تا حصول نتایج نهایی تداوم داشته باشد.

رئیس جمهور در پایان به معاون اول، معاونت حقوقی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر بخش‌های ذیربط دستور داد که خواسته‌های بازنشستگان عزیز را درباره مستمری‌شان پیگیری نمایند.