گیل خبر/ سرهنگ عباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی باید به الگویی برای جوانان مبدل شوند، اظهار کرد:  شهدا الگوهای جاویدان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که جوانان باید این شهدای گران‌قدر را الگوهای خود برای  اداره زندگی قرار  دهند.
وی شهیدان نورانی و انصاری را چهره‌های ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دو شهید جزو مفاخر جمهوری اسلامی بوده و باید شخصیت این دو بزرگوار با ساخت تولیدات رسانه‌ای بیش از بیش برای مردم و جوانان بازگو شود.
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی  و عملی شهیدان انصاری و نورانی در جمهوری اسلامی بیان کرد:  شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بوده است به این منظور برای  پرورش مدیران در طراز جمهوری اسلامی باید به این شهدا توجه جدی شود.
حسینی یکی از بارزترین ویژگی شهیدان انصاری و نورانی را مردم داری آنان دانست و افزود: خدمت به مردم سرلوحه امور این دو شهید گرانقدر بوده و به  طوری که همواره استانداری و دفترشان پناهگاه نیازمندان بوده است.
وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را احیای ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: در واقع وجود شهدایی همچون انصاری و نورانی که در دوران سخت خدمتی عملکردی جهادی، خالصانه و مردمی را از خود به یادگار گذاشتند که این نوع خدمت و عملکرد جایی آن هم در دوران سخت کشور، بهانه‌ای برای مدیران امروز نمی‌گذارد، لذا مراسم یادبودشهیدان انصاری و نورانی در اواسط تیرماه در رشت و با سخنرانی یکی از چهره‌های مطرح  کشور برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code