گیل حبر/ فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت پایگاه مقاومت بسیج در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را رفع محرومیت‌زدایی گفت: کار اصلی پایگاه‌ها و بسیجیان انجام کارهای جهادی، محرومیت‌زدایی، اقدامات علمی و در نهایت گزارش کار می‌باشد به این دلیل هر پایگاه مقاومت را تکیه‌ای از جمهوری اسلامی است.
سردار محمد عبدالله‌پور امروز در نشست صمیمی با فرماندهان ناحیه و حوزه و بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج یکی از ابتکارات امام راحل (ره) در جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: استکبار از اولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دنبال نابودی این نظام مقدس بوده است ولی هدایت‌های امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان مانع از انجام اینکار شده است.
وی نقش جمهوری اسلامی در خودباوری ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه در مقابله با استکبار را بسیار موثر دانست و گقت: رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب شد تا دشمن نتواند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را جدا کند و همین امر منجر شد تا دنیا باور کند که می‌شود بدون تکیه به استکبار به موفقیت رسید.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام راحل (ره) با پیروزی جمهوری اسلامی، تاریخ بشریت را عوض کرده است، تصریح کرد: سپاه از طریق مردم از انقلاب دفاع می‌کند و بسیج که همان لشگر شکست ناپذیر انقلاب است باعث استحکام این نظام مقدس شده است لذا به این دلیل استکبار سعی دارد نقش سپاه و بسیج را در کشور کمرنگ جلوه دهد.
عبدالله‌پور نقش بسیج در اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی را بسیار موثر دانست و افزود: عملکرد بسیجیان گیلانی در تزریق واکسیناسیون در کشور بسیار کم نظیر بوده است که این امر حاصل زحمات تمامی بسیجیان است.
وی با اشاره به اهمیت پایگاه مقاومت بسیج در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را رفع محرومیت‌زدایی بیان کرد:کار اصلی پایگاه‌ها و بسیجیان انجام کارهای جهادی، محرومیت‌زدایی، اقدامات علمی و در نهایت گزارش کار می‌باشد به این دلیل هر پایگاه مقاومت را تکیه‌ای از جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج در شرایط سخت گرانی کنار مردم است، گفت: سپاه و بسیج در همه بحران‌ها از جمله گرانی و مقابله با احتکار در کنار مردم بوده و این روند در گیلان با مجاهدت بسیج ادامه‌دار است.
عبدالله‌پور با هشدار نسبت به کاهش ازدواج و فرزند آوری در کشور و گیلان افزود: استان گیلان یکی از پیرترین استان‌های کشور است و اگر اقدامات لازم در این خصوص اتخاذ نشود با بحران مواجه می‌شویم.
وی با بیان اینکه سپاه با تشویق کشاورزان و توسعه کشاورزی وام خود اشتغالی می‌دهد، تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان گیلان به ویژه در شهرستان تالش باید به حد صفر برسد.