با اعلام فدراسیون فوتبال مریم آزمون از گیلان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال ایران شد.

گیل خبر/ به گزارش فارس، مریم آزمون مربی گیلانی پس از کناره‌گیری مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی بانوان ایران شد. 

وی جایگزین مریم ایراندوست دیگر سرمربی گیلانی تیم ملی شده که با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود کناره گیری کرد. 

مریم آزمون سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی پایه و بزرگسالان کشورمان و تیم ملی بانوان کویت را در کارنامه دارد و در حال حاضر نائب رئیس بانوان هیات فوتبال گیلان نیز می‌باشد. 

قرارداد ایراندوست این مربی مطرح فوتبال کشورمان در اواخر سال گذشته به اتمام رسیده بود اما با توجه به مشکلاتی که فدراسیون داشت، وی بدون قرارداد همچنان به هدایت تیم ملی بانوان کشورمان پرداخت. 

ایراندوست در پیامی در فضای مجازی، ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در یک سال اخیر کنار او بوده و حمایت‌های لازم را انجام دادند، از اینکه تیم ملی فوتبال زنان کشورمان توانسته هواداران میلیونی خود را در این مدت پیدا کند، خوشحال بودن خود را اعلام نمود. 

همچنین ایراندوست برای تیم ملی کشورمان در مسابقات آینده آرزوی بهترین‌ها و موفقیت کرد اما فعلا و در شرایط کنونی دلیل خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام نکرد و علت این سکوت را نیز موفقیت دختران ایران اعلام کرد.

هر چند مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال زنان، اعلام کرد که در آینده سخن‌های زیادی برای طرح کردن خواهد داشت. 

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره استعفای ایراندوست اظهار کرد: من واقعاً از وی مثل تمام مربیانی که برای صلابت فوتبال کشور زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. خانم ایراندوست همواره زحمات بسیاری را کشیده‌اند و یکی از دلسوزان این حوزه هستند. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات پیش آمده افزود: متأسفانه باید بگویم قطعاً ما هم مشکلاتی در راستای کمک به آن‌ها داشته‌ایم اما وضعیت موجود را نیز باید در نظر گرفت و توسعه فوتبال بانوان در سطح ملی یکی از دغدغه‌های جدی خودم از زمان قبول مسؤولیت بوده است، درباره دلایل این جدایی، خانم ایراندوست حتماً نظراتی دارد و ما نیز به هیچ وجه دوست نداریم دلسوزانی شبیه به او را از دست بدهیم. 

کامرانی فر هم مثل ایراندوست ترجیح داد درباره این موضوع توضیحات بیشتری ندهد و گفت: خانم ایراندوست سکوت کرده و امیدوارم در آینده از بار مشکلات موجود هم کاسته شود، فعلاً اجازه دهید بنده نیز در این مورد صحبتی نکنم ولی جا دارد باز هم تشکر کنم. 

تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشورمان به زودی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات کافا که قرار است از ۱۵ تیر در تاجیکستان برگزار شود، آغاز خواهد کرد. 

لازم به ذکر است تیم ملی زنان قرار بود از سه شنبه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات کافا آغاز کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code