photo 2022 06 13 19 23 26

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید سرافراز گیلان شهید شیرویه امام دوست و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: شهیدان بدون هیچ چشم  داشتی به جبهه‌های حق‌ علیه باطل رفته و با خون پاک خود باعث استحکام این نظام مقدس در برهه‌های حساس شدند.
وی با تاثیر شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت گفت: شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم به زیبایی ناموس پرستی، وطن پرستی و جهاد در راه پروردگار را عملیاتی کردند و امروز مورد توجه خاص حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان برای قرار گرفتن در مسیر حق باید دشمن شناس و امام شناس باشند، بیان کرد: شهید شیروبه امام دوست با بصیرت کامل، همواره در مسیر امام خویش قرار داشت و در این راه هم به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.
عبدالله‌پور مکتب حاج قاسم و شهدا را تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد:
شهدای عزیز به ولایت باور کامل داشتند و با نگاه به اراده امام خود حرکت می کردند، همانگونه که وصیتنامه شهدا ولایت نامه است لذا باید به این امر توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code