آغاز فاز دوم عملیات راه سازی منطقه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه بازدید از عملیات راهسازی منطقه کوهستانی بخش حویق و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جاده‌های کوهستانی یکی از سخت‌ترین راه‌ها برای تردد است، اظهار کرد: همواره مردم مناطق کوهستانی برای تردد در فصول مختلف سال از جمله تابستان با سختی‌های زیادی مواجه هستند.
وی شهرستان تالش را یکی از کوهستانی‌ترین شهرستان‌های گیلان دانست و گفت: تالش دارای کوه و جنگل‌های فراوانی است که بعضا تردد را برای اهالی محل به دلیل نبود جاده مناسب با مشکل مواجه می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای فاز اول راه کوهستان بخش حویق تالش افزود:راه کوهستان‌ حویق فاز اول در غالب تعریض این‌راه  کوهستانی در سال‌های گذشته انجام شده است.
عبدالله‌پور از آغاز فاز دوم عملیات اجرای راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: کارهای اداری فاز دوم از مدتی پیش انجام و در دیدار با مدیر کل راهداری و فرماندار تالش دستور اجرایی فاز دوم راه کوهستانی صادر و از هفته گذشته بهسازی و هموارسازی راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان آغاز شده است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از امکانات باشد حویق به منظور احداث جاده کوهستانی در منطقه بیان کرد: مقرر شد از دیواره‌های خود جاده و مصالح منطقه حویق برای اجرای پروژه استفاده شود لذا از مسوولان درخواست دارم‌به این امر‌توجه جدی کنند.