تجلیل از فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع)

گیل خبر/ طی مراسمی با حضور خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس، از فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

سردار محمد عبدالله‌پور به دلیل همراهی و سال‌ها خدمت به خادمین حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در دهه کرامت مفتخر به دریافت نشان حرم علی بن موسی الرضا(خادم الرضا) شد.

خادم حرم علی ابن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه سبزپوشان سپاه قدس گیلان همواره در طی سالیان گذشته نهایت همکاری را با آستان قدس رضوی داشتند، اظهار کرد: هر ساله در دهه کرامت خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان‌های مختلف از جمله گیلان سفر کرده و پرچم گنبد امام هشتم شیعیان را در تمامی شهرها منتقل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسینی با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در عرصه‌های مختلف دینی و سیاسی در کشور گفت: مردم گیلان یکی از ولایتمدارترین مردمان کشور هستند که در تمامی عرصه‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام رضا(ع) نشان دادند.

وی سپاه قدس گیلان را یکی از شجاع‌ترین سپاه‌های کشور در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: سپاه قدس دارای فرماندهان شجاعی به مانند سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، شهید املاکی، قلی‌پور و مرتضی حسین‌پور است که این امر در کنار وجود هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس نشان دهنده شجاعت و بصیرت مردم این خطه از کشور است.

خادم حرم علی بن موسی الرضا(ع) با قدردانی از زحمات فرمانده سپاه قدس گیلان در طول سالیان گذشته تصریح کرد: سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در طی این مدت در کنار دیگر مسوولان انواع همکاری را با آستان قدس رضوی داشته و به پاس این زحمات نشان حرم امام رضا(ع) از طرف آستان قدس رضوی به این فرمانده انقلابی اهدا شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code