گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات مجتمع یاس با بیان اینکه باید اقدامات بسیج در همه رده‌های اقشار را برای مردم بازگو کنیم، اظهار کرد: بسیج دارای ظرفیت بسیار خوبی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و صنعتی است به این منظور استکبار از تمام اهدافش کمرنگ جلوه دادن اقدامات این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف بسیج در کشور گفت: محرومیت‌زدایی، حل مشکلات سازمان‌ها و کمک به محرومین استان لذا فقط نباید به ارائه گزارش به مسؤولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در تمامی رده‌های اقشار بیان کرد: در امور اقشار ۱۷ سازمان با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای نخبگان بسیار زیادی هستند به این منظور می‌توان در صورت درست عمل کردن تمامی مشکلات را برطرف کرد.

عبدالله‌پور نقش ارائه راه‌حل در حل مشکلات استان‌ را بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در استان راه حل پیدا کند لذا یکی از درخواست‌های ما از بسیج اقشار ارائه راه حل مناسب است نه گزارش کار.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code