گیل خبر/ به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان طی نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های روز پویانمایی با اشاره به برگزاری این رویداد بین‌المللی از 8 تا 12 خرداد 1401 اظهار‌کرد: مراکز فرهنگی هنری این مجموعه در استان نیز با نمایش انیمیشن‌های برگزیده، میزبان کودکان و نوجوانان خواهند‌بود.

سید‌جلیل میرعظیمی در همین حال، برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی را بزرگ‌ترین جشنواره کشور در حوزه انیمیشن خواند و این مهم را بستری برای رشد و گسترش این هنر ارزیابی‌کرد.

این مسئول فرهنگی در ادامه به زیرساخت‌های موجود و پیشینه فعالیت‌های هنری در استان پرداخت و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از برگزاری این رویداد بین‌المللی برای معرفی هرچه بیش‌تر آثار پویانمایی و تشویق مخاطبان برای ورود به این عرصه گفت: مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و شهری کانون استان گیلان به‌ترتیب با استفاده از سالن‌های سینما و حضور در مناطق روستایی و به نمایش پویانمایی‌های برگزیده برای کودکان اقدام‌می‌کنند.

میرعظیمی طی این نشست که در سالن نشست‌های اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت برگزارشد، اضافه‌کرد: ساعت 9:30 روز 12 خرداد 1401 شاهد نمایش هم‌زمان پویانمایی‌های برگزیده در استان خواهیم‌بود و نقد و بررسی انیمیشن‌های برگزیده و آشناسازی کودکان با این هنر پویا از دیگر برنامه‌های این روز به‌شمار‌می‌رود.

شایان‌ذکر است، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به دبیری محمد‌رضا کریمی صارمی به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری‌است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code