گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان یکی از سرمایه‌های ایران اسلامی بوده و باید از ظرفیت این افراد در عرصه‌های مختلف استفاده کرد زیرا آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست این افراد ساخته می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در انجام بسیاری از امور توسط مسوولان گفت: سرود سلام فرمانده نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند را از بین ببرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان انجام کار جهادی نیازمند صبر و استقامت دانست و بیان کرد: برای ساخت سرود سلام فرمانده تلاش‌های شبانه‌روزی بسیار زیادی صورت پذیرفت که نمونه بارز آن جمع آوری بیش از ۳۰۰ نوجوان دهه نودی در گیلان و کشور بوده است.
عبدالله پور با اشاره به برنامه استکبار به منظور نفوذ فرهنگی در کشور تصریح کرد: استکبار سعی دارد فرهنگ را در جامعه از بین ببرد ولی انجام کارهایی مثل سلام فرمانده منجر به نا امیدی استکبار شده است.
وی با بیان اینکه دهه نودی‌ها در جمهوری اسلامی سربازان آقا امام زمان(عج) هستند، افزود: یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است که سرود سلام فرمانده به خوبی به آن عمل کرد.