مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت و رونمایی از ده‌ها محصول چندرسانه‌ای با موضوع سیره این فقیه وارسته خبر داد و گفت: به همین مناسبت، پویش «بهجت عارفان» نیز در فضای مجازی آغاز شده است.

گیل خبر/ «سجاد ستوده» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی، اظهار کرد: در این مراسم قرار است از ده‌ها محصول متنوع چندرسانه‌ای در ۱۷ قالب با موضوع سیره عملی و شخصیت این عالم وارسته، رونمایی شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: این محصولات شامل موشن‌گرافی، نقاشی شنی، نقاشی دیجیتال از چهره، تصویرسازی دیجیتال، پوستر، استوری فانتزی به سه زبان (فارسی، عربی و انگلیسی)، کلیپ‌های تصویری، فیلم کوتاه، کلیپ‌های اختصاصی مربعی اینستاگرامی، آیتم‌های تصویری (نقاشی، خطاطی و سیاه‌قلم)، موشن استوری، مستند و اپلیکیشن جامع با موضوع شخصیت حضرت آیت‌الله بهجت هستند که رونمایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این مراسم، تولید کنندگان هر یک از محصولات چندرسانه‌ای، به مدت چند دقیقه در خصوص جزئیات محصول و نحوه تولید آن با مردم صحبت می‌کنند.

ستوده خاطرنشان کرد: همچنین در مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله بهجت فومنی، آیت‌الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر موسسه فقه الخمینی و از شاگردان حضرت آیت‌الله بهجت به سخنرانی می‌پردازد.

وی اظهار کرد: این مراسم بزرگداشت، روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ادامه از اجرای پویش کشوری «بهجت عارفان» در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: اجرای این پویش با هشتگ #بهجت_عارفان از ۲۴ اردیبهشت آغاز و تا ۲۷ اردیبهشت همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله بهجت، ادامه دارد.

وی اذعان کرد: مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، فضای مجازی سپاه قدس استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و اداره کل ارشاد اسلامی استان طراحی و تدوین شده و برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code