مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت فومنی هم‌زمان با سیزدهمین سالروز درگذشت این عالم ربانی به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان در رشت برگزار می‌شود.

گیل خبر/ مراسم بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت فومنی هم‌زمان با سیزدهمین سالروز درگذشت این عالم ربانی همراه با رونمایی از ۱۰‌ها محصول چند رسانه‌ای در تالار مرکزی شهر رشت برگزار می‌شود.

این محصولات چندرسانه ای در ۱۷ عنوان کلی شامل موشن گرافیک، پوستر، استوری، استوری فانتزی به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، آیتم تصویری به شکل‌های مختلف مصاحبه مردمی، نقاشی آب‌رنگ و کلیپ‌های تصویری، یک عنوان فیلم کوتاه، کلیپ های اختصاصی مربعی برای اینستاگرام، آیتم تصویری نقاشی و خطاطی و سیاه قلم و آب رنگ و ... است که در مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت رونمایی خواهند شد.

علاوه براین موارد، اپلیکیشن جامع و ویژه آیت‌الله بهجت نیز در این مراسم رونمایی می‌شود و پویش کشوری بهجت عارفان به کمک فعالان فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی شامل اینستاگرام، تلگرام، توییتر و واتس‌اپ از ۲۴ اردیبهشت تا روز ۲۷ اردیبهشت راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، از شاگردان مرحوم آیت‌الله بهجت و عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و مدیر مؤسسه فقه‌الخمینی و همچنین سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان سخنرانی خواهند کرد.
این مراسم ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code