گیل خبر/ دکتر علی رضا کریم زاد حق مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم ( عج ) به مناسبت هفته سلامت در گفتگویی با گرامی داشتن هفته سلامت و قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و کوشش های کادر درمان علی الخصوص در دوران سخت کووید ۱۹ گفت : یکی از رسالت های بیمارستان بین المللی قائم ( عج ) تلاش در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت به جامعه است و در این رابطه در بحران کرونا بیشترین خدمات درمانی به بیماران کرونا در بین بیمارستان های غیر دولتی گیلان در این بیمارستان صورت گرفته است .

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم( عج) که فروردین ماه گذشته را دهمین سالگرد تاسیس بیمارستان بین‌المللی قائم عنوان می کرد ادامه داد: این بیمارستان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز بهداشتی درمانی خصوصی شمال کشور بیشترین خدمت را به بیماران کرونایی در طی دو سال اندی بحران کرونا داشته است و با تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و پزشکان و پرستاران بیمارستان بیش از ۶ هزار بیمار کرونایی طی این مدت در این بیمارستان بستری شده اند که اکثریت قریب به اتفاق بیماران با حال عمومی خوب به آغوش خانواده بازگشته اند .

به اذعان وی این بیمارستان در بحران کرونا یک شهید هم از کادر درمان به نام آقای شیخ مرادی از کادر پرستاری خود تقدیم جامعه گیلان و ایران کرده است که یاد این شهید پر تلاش گرامی و راهش پر رهرو باد.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم ( عج ) تاکید کرد : این بیمارستان به تنهایی معادل کل بیمارستانهای بخش غیر دولتی استان گیلان طی بحران کرونا بیماران کرونایی را تحت پذیرش و مداوا قرار داده است .

دکتر کریم زادحق خاطر نشان ساخت : حمایت از مردم خصوصا در بحرانها جز اصول تغییر ناپذیر مدیران و بنیانگذاران بیمارستان بین المللی قائم ( عج ) است .
گفتنی است هر ساله ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری می گردد و بیمارستان صدرالاشاره به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان های شمال ایران با داشتن ۲۸۰ تخت بیمارستانی و ۴۵ تخت ( icu) و برخورداری از امکانات و دستگاه های پیشرفته تشخیصی و درمانی ارائه خدمات مطلوب به بیماران را از رسالت ذاتی خود می داند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code