سید احمد نبوی؛
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۰:۱۲ چاپ

گیل خبر/ سید احمد نبوی


خدا نگذرد از کسانی که ایران و ایرانی را وارد بازی و دعوای اصلاح طلب و اصولگرا کرد که هر چه بر این ملت می‌گذرد ریشه در فساد برخی افراد نا سالم و رانتخوار این دو جناح و بدتر از آن دعوای دنباله های آنان که از مردم عادی هستند دارد.

هر خبری که از نابسامانی می‌شود بسرعت برق و باد و بدون مطالعه دنباله های گروه اول، منتسبِ به لیبرال مسلکان اصلاح طلب می‌کنند و دنباله های گروه دوم، منتسبِ به کاسبان تحریم اصولگرا می‌کنند و پس از خوابیدن گرد و غبار معلوم می‌شود که هر دو در اشتباه بوده اند و ریشه داستان در جایی دیگر است.


تصمیم به گران کردن آرد توسط دولت که بالاخره استدلال‌های اقتصادی خود را دارند و اطمینان دارند که عدالت اجتماعی خصوصا در دهک‌های پایین اینگونه اجرایی می‌شود و البته نقدهای دارای نوعی دیگر از استدلال که این ایده اقتصادی را نفی می‌کند، تلاطم دو دیدگاه اقتصادی که هر دو نگاه عاشق ایران و عبور دادن ملت از گردنه تحریم ها بوده می باشد و اما این وسط چند هزار منافق در آلبانی بدستور اربابانشان ماموریت دارند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و هزاران رشته توئیت و پست های واتس آپی و تلگرامی و .....را به ایران پمپاژ کنند، طراحی کارت نان می‌کنند و میلیونها نفر نا آگاهانه این پست منافقین را توزیع می‌کنند و جالب است اصلاح طلب و اصولگرا بر مبنای یک دروغ همدیگر را به لجن و فحاشی می‌کشانند و پّته یکدیگر را به روی آب می‌ریزند در صورتیکه کار جای دیگر شکل گرفته است .

بگذارید نمونه بارز و روشن این جنگ بی ثمر را با هم ذیلا مطالعه نماییم .

بخش اول علیه اصولگرایان

افشاگری یاشار سلطانی علیه مالک «تک ماکارون» ،
*این فعال رسانه ای پرده از گران‌فروشی شرکت تک ماکارون برداشت. این خبرنگار ضد فساد و فعال رسانه ای درباره مطلبی کاشانی، مالک تک ماکارون نوشت:
او عضو هیات امنای آستان قدس رضوی، موسس مجمع خیریه کشور و مدیرعامل خیریه ریحانه است که بخشی از شبکه او در حوزه خیریه‌ها و نهادهای مذهبی‌ فعال است*.

بخش دوم علیه اصلاح طلبان

مهدی مهرپور خبرنگار:
پشت پرده حمایت دولت سابق از مجموعه زر ماکارون(سلطان ماکارونی) چیست؟/تولیدکننده نمونه یا اسپانسر انتخابات ۹۶ ، سلطان ماکارانی در ایران، زرماکارون با مدیریت مرتضی سلطانی، مشاور نعمت زاده وزیر سابق صمت و اسپانسر انتخاباتی حسن روحانی است و ظرف کمتر از دو سال (۹۴ و ۹۵) و در آستانه انتخابات ۹۶، توسط روحانی و ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور تجلیل شد که این کار تقریباً در کشور بی نظیر بود!

آیا مردم حق دارند تا به تمام سیاست‌های شما ( حتی صادقانه ) شک کنند .
بالاخره کی دزده ؟ اصلاح طلب یا اصولگرا ؟
واقعا باور اینکه بر سر شاخ نشسته اید و بن می برید خیلی دشوار است ؟

لطفا به خودتان بیایید و مرد و مردانه عناصر سالم و پاکدست هر دو جناح جمع شوید و تمامی عوامل فساد را حتی اگر زن و فرزندان و دوستان هم جناحی هایتان می‌باشند را طرد کنید ، نام ببرید و شکایت به دستگاه قضا کنید ، اسامی معروف در بین‌شان است ؟ اشکالی ندارد رسوا کنید تا کشور و مردم را آسوده کنید ، کارخانه رانتی واگذار کرده اید ، وام‌های چند صد و چند هزار میلیاردی داده اید ، شرکت‌های یاس گونه متعفن تحت پوشش نهادهای نظامی را گسترش داده اید .

هر چه بوده الان جلوی آن را بگیرید و جبران مافات کنید ، مردم ما خیلی با حیا و با شرف هستند که برای خون شهدای خود سکوت کرده اند، اگر این کودتای سخت را علیه دوستانتان انجام ندهید ، شک نکنید که مردم انجام می‌دهند.

پس بیایید جبران بی اعتمادی ها و نارضایتی ها را زودتر انجام دهید که این بنفع شماست ' وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَىٰ تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ '