مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی نماز عید سعید فطر در خیابان جنب مصلای امام خمینی(ره) رشت و به امامت آیت الله فلاحتی اقامه می شود.

گیل خبر/ به گزارش مهر، حجت الاسلام علی اصغر جهانی شامگاه یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به برنامه ریزی برای اقامه نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اقامه می‌شود.

وی همچنین به مکان برگزاری نماز عید سعید فطر نیز اشاره کرد و افزود: در صورت مساعد بودن هوا در خیابان جنب مصلای رشت و در محیط باز برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: در صورت بارانی بودن شرایط جوی این مراسم در داخل مصلای برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جهانی با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر از ساعت ۷:۳۰ صبح روز عید برگزار می‌شود، گفت: خطبه‌ها و اقامه نماز عید فطر رأس ساعت ۸ صبح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برای دریافت زکات فطریه و کفاره مردم روزه دار توسط کمیته امداد و دیگر نهادهای خیریه اتخاذ شده است، تصریح کرد: اتوبوس‌های شرکت واحد رشت همچون روزهای جمعه آمادگی دارند عموم شهروندان را از مکان‌های تعیین شده، رایگان به مصلای رشت برسانند.

حجت الاسلام جهانی تأکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نمازگزاران مهر و زیر انداز همراه داشته باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code