مدیرعامل آبفای گیلان به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در حال اجرای شهرستان خمام از تأسیسات آبرسانی این شهرستان بازدید کرد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر امور آبفای خمام با اشاره به بازدید مدیرعامل آبفای گیلان از این شهرستان اظهار داشت: در بازدید مهندس علی پوراز تأسیسات آبرسانی خمام شامل مخزن زمینی 2000 مترمکعبی که تأمین کننده آب شرب مناطق شهری خمام می باشد و همچنین مخزن هوایی 1500 مترمکعبی و خط انتقال در حال اجرای خمام به خشکبیجار، چالش ها و مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ماریا نیک کار مدیر امور آبفای خمام در ادامه گفت: پروژه خط انتقال آب شرب خمام_خشکبیجارشامل 14 کیلومتر خط انتقال می باشد که تا کنون بیش از 10 کیلومتر اجرا شده است و برای اخذ مجوزهای حفاری جهت اجرای 2.5 کیلومتر لوله گذاری بخش شهری خمام با توجه به تراکم جمعیتی بالا در این منطقه و سختی اجرا به سبب موقعیت مکانی پروژه، پیگیری های لازم از دستگاه های ذیربط شهرستان انجام تا راه کارهای اجرایی برای تکمیل و تسریع در روند پیشرفت پروژه صورت پذیرد.

گفتنی است در ادامه مدیرعامل آبفای گیلان ازبزرگترین سایت آبرسانی روستایی خمام که 13 روستای خمام و 2 روستای انزلی و یک روستای خشکبیجار را تحت پوشش دارد بازدید نمود

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code